Dragon Age: Inquisition, כותר התפקידים - עולם פתוח של Bioware" הזדהב לכל הפלטפורמות. זה אומר שפיתוח המשחק הושלם, והחל תהליך ההפצה של הדיסקים. המשחק מתחיל לזרום לידי המבקרים, ותוכלו כבר לראות שעת משחק שלמה בתחית הכתבה.
"המשחק הוא עדות של כל העבודה הקשה של המפתחים, שהשקיעו זמן רב במשחק, והסכימו לכל אתגר שהוצב בפניהם." אמר במאי המשחק מארק דארה(Mark Darrah). "זה שהגענו כל כך רחוק זו רק הוכחה על התמיכה האדירה שקיבלנו והסבלנות של המעריצים. הייתם השראה לכולנו מההתחלה."
הפיתוח על Inquisition החל בשנת 2000, לפני ש-Bioware בכלל סיימה את Dragon Age II, אמר דארה. הוא סיפר שהמטרה הגדולה ביותר שלהם הייתה "לספר את הסיפור הכי גדול שאי פעם סיפרנו ביקום של Dragon Age." המשחק, שבמקור היה אמור לצאת בסתיו 2013, מתוכנן לצאת ב-11 בנובמבר לקונסולות ה-Playstation 3, Xbox 360, Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי.
גיא דהן - עורך ראשי
משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן
בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click
המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer
כשאני לא משחק אני: ישן
מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו
תגובות
1
12:03 04.11.2014 | sorce
הפיתוח על Inquisition בטוח לא החל בשנת 2000.
בכול אופן, אני כבר ממש מחכה חמשחק הזה O:
2
14:07 04.11.2014 | Necromancer
לא יכול להיות שהפיתוח התחיל בשנת 2000 כשהמשחק רץ על Frostbite 3, אותו מנוע של BF4 המחורבן.
בעצם יכול להיות. יכול להיות שבשנת 2000 מישהו נתן לזה את השם Inquisition וצייר איזה סקיצה למסך הטעינה ומאז לא נגעו בזה. לא הייתי אומר שהמשחק פותח במשך 14 שנים. שנה פחות מ Duke Nukem Forever??
3
| פורסם ע"י