הרשמה

בעקבות האבולה: עליה במכירות המשחק Plague Inc

למרות ההתעניינות המחודשת, המפתח לא מוכן לכלול את המגיפה המסוכנת במשחק

משחק האסטרטגיה .Plague Inc מקבל תפנית לא צפויה במספר ההורדות והרכישות של המשחק, עקב התעניינות במחלת האבולה.

למי שעוד לא שמע על Plague Inc, מדובר במשחק שפותח על ידי בן אדם אחד, שמו ג'יימס ווהן (James Vaughan), בו אתם משחקים את התפקיד של המחלה הזיהומית המתפתחת. מטרתכם היא להדביק את כל העולם במחלה, ולפתח מוטציות כך שהמגיפה תמשיך להתפשט בלי לעצור.

ובכן, במשחק שבו אתם משנים את ה-DNA של המחלה, זה רק עניין של זמן עד שהשחקנים ינסו ליצור DNA של אבולה, מתוך התעניינות לראות איך היא מתפתחת בעולם.

נכון לרגע זה, על פי ג'יימס, המחלות במשחק שונות מהאבולה בכך ש"האלגוריתמים במשחק נועדו להניח כי הידבקות במחלות דרך האוויר היא אפשרית, אך אינה אפשרית תוך מספר ימים או שבועות שונה משל אבולה עקב השינוי של העברת המחלה דרך האוויר".

ג'יימס הוסיף כי אינו מתכנן לשנות את המשחק כדי להתעסק ישירות בהתפרצות האבולה. "חשוב כעת להתמקד בהתפרצות האבולה. איני רוצה להראות כמישהו שמנצל לרעה את המחלה ומכניס אותה לתוך המשחק. Plague Inc כבר משתמש לבדו ככלי להעלאת המודעות לחשיבות של התפרצות מחלה זו ואחרות."

המשחק קיבל לפני מספר חודשים הרחבה חינמית המתבססת על מגיפת הקופים מתוך סרטי "כוכב הקופים", אך להשתמש במגיפה אמיתית במשחק כנראה נראה למפתח קצת יותר מדי מוגזם.

את Plague Inc ניתן להשיג כעת בחינם דרך Google Play, תמורת 3.90 שקלים ב-iOS ותמורת 14.99 ב-Steam.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י