הרשמה

מיהן 5 הדמויות הכי קשוחות בגיימינג?

ינאי בן נח מספר לכם על כמה מגיבורים הכי קשוחים שיש

הרבה אנשים עדיין חושבים שרוב הגיבורים מעולם הגיימינג הם שרברבים חביבים או מפלצות חמודות - אבל זה מזמן לא המצב. ינאי בן נח מ-DigTV מביא לכם את הרשימה הצנועה שלנו לחמשת הדמויות הכי קשוחות במשחקים. אז נכון, יש המון המון גיבורים קשוחים לגמרי שלא הופיעו אבל כאן אתם נכנסים לתמונה - ספרו לנו בתגובות את מי שכחנו ומה עושה את הדמות הזאת כל כך קשוחה.

Lara Croft - Tomb Raider

ברשימה כזאת פשוט אי אפשר שלא לכלול את לארה. חוץ מהעובדה שהיא אחת הנשים הכי קשוחות בגיימינג, היא גם מהגיבורים שעושים את מה שעושים סתם בשביל כיף, תהילה וכסף. לא בשביל דברים חשובים כמו להציל את העולם, לנקום את מוות משפחתה או כל תירוץ אחר שתמצאו אצל הגיבורים האחרים ברשימה.

Kratos - God of War

קרייטוס הוא אחד הלוחמים הקשוחים ביותר שעולם הגיימינג ראה אי פעם. הכל התחיל כשהצבא שלו עמד להפסיד בקרב, אז בשביל לנצח הוא הקדיש את נשמתו וחייו לארס - אל המלחמה. מאותו רגע הוא הפך ל"חייל" הראשי של ארס, וכבר שנים שהוא הולך לאן שהאלים שולחים אותו בלי להתלונן יותר מדי. אה ולא משנה מה - תמיד תמצאו שתי בחורות במיטה שלו.

Talion - Shadow of Mordor

טאליון הוחזר לחיים אחרי שמשפחתו נרצחה על ידי אורקים, ויוצא למסע נקמה בעזרת רוח של אלף עתיק. על הדרך הוא שוחט אינספור אורקים ומפיל בעצמו את כל הצבא של סאורון. אם זה לא קשוח, אנחנו לא יודעים מה כן.

Max Payne - Max Payne

כולם יודעים שאתה לא קשוח אמיתי אם אתה לא אלכוהוליסט שאיבד את הכל וחי רק בשביל נקמה. זה הסיפור של הבלש מקס פיין - אחד הגיבורים המיוסרים ביותר בעולם הגיימינג. 

Isaac Clark - Dead Space

אייזק קלארק הוא לא לוחם או חייל, אלא מהנדס פשוט שעובד בתחנות חלל ועושה את המיטב לשמור על קשר עם חברה שלו, שנמצאת בתחנת חלל אחרת. יום אחד הוא מקבל קריאה מתחנת החלל בה חברה שלו נמצאת, והוא עושה את הדרך לשם רק כדי לגלות שהיא עמוסה ביצורים רצחניים מהגיהנום. והחברה? מתה מזמן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י