הרשמה

3 המשחקים שחייבים לנו סליחה ביום כיפור

אל תאמינו להייפ

לכבוד השנה החדשה הכנו בשבילכם שני סרטונים עם עשרת המשחקים שאסור לכם לפספס בשנה הקרובה, ואפילו הגדלנו ראש עם שלושה משחקי בונוס פחות מוכרים שאסור לכם לפספס. אבל מה עם המשחקים הרעים? המאכזבים? אלה שחייבים לנו סליחה ביום כיפור? ינאי בן נח מ-DigTV עם שלושת המשחקים שזכו להכי הרבה הייפ ומכרו המון עותקים, רק בשביל שנגלה את האכזבה ביום שאחרי. מה המשחקים שהכי איכזבו אתכם בשנה האחרונה? ספרו לנו בתגובות!

Titanfall

במשך שנים אנחנו נתונים תחת שלטון ה-Call of Duty שהפסיק לחדש אחרי 2008. מהצד השני של הזירה? Battlefield, שהצליח להתברר ככשלון חרוץ עם הכותר הרביעי בסדרה. רק משחק אחד היה יכול להרים את הכפפה ולתת את כל מה שאי פעם רצינו: לירות באנשים אחרים ומדי פעם לקפוץ לתוך רובוט ענקי ולהמשיך לירות. Titanfall נוצר על ידי הצוות המשופשף שהביא לנו את כותרי Call of Duty הראשונים והמוצלחים יותר בסדרה, אך למרבה הצער הוא לא הצליח לתפוס את מקומם של הענקים. אם קניתם את המשחק, רוב הסיכויים שכיום הוא פשוט צובר אבק על המדף בזמן שאתם מחכים ל-Call of Duty או Battlefield הבאים בתור.

Watch Dogs

אז אוקיי, ספגנו את האכזבה של Titanfall וציפינו למשחק הבא עמוס ההייפ: כן, המשחק הזה שהוא בעצם GTA רק עם האפשרות לפרוץ לכל מכשיר חשמלי ולעשות לא מעט בלאגן לרשויות ולארגוני הפשע. בניגוד ל-GTA עטור השבחים, Watch Dogs נבנה על גימיקים בלבד ולא הצליח ליצור עולם פתוח מספיק חי, הכולל מספיק תוכן.

לביקורת המלאה של Watch Dogs

Destiny

אולי האכזבה הכי טריה שספגנו לאחרונה, משחק היריות הקואופרטיבי Destiny הבטיח לשלב בין האקשן המהיר והחכם של Halo לאלמנטים של משחקי תפקידים כמו שלל, ציוד שאפשר לשדרג ועולם רחב ומלא בשחקנים. אך למרבה הצער, Destiny התברר בתור משחק דל מאוד עם 4 מפות בלבד, מעט סוגי אויבים וחוסר פושע בגיוון לאורך המשחק כולו. לעזאזל, איך אפשר לעשות משחק יריות עתידני כשכל הנשקים הם בסך הכל גרסאות מעוצבות של נשקים מודרניים כמו רובה צלפים, רובה סער ואקדחים? לא למדתם שום דבר מ-Halo??

לביקורת המלאה של Destiny

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:17 02.10.2014 | ArchPsion ArchPsion

    תעשו כתבה על המשחקים שאנחנו חייבים להם סליחה ביום כיפור. כל הפנינים שלא קנינו מספיק מהם כדי להצדיק המשכים וכולי.

  2. 2

       | פורסם ע"י