הרשמה

גם לאוסטרלים מגיע ליהנות מ-Left 4 Dead 2

המשחק המצוין יגיע לשוק האוסטרלי באיחור אופני של 5 שנים

לא פשוט להיות גיימר אוסטרלי - חוקי הצנזורה שלהם כלפי משחקים הם מהמחמירים בעולם המערבי, ועד לפני שנה היה בלתי אפשרי לקנות בחנות כל משחק המדורג לגיל 18 ומעלה (שזה בעצם רוב משחקי ה-AAA). אך עם ההוספה החדשה-יחסית של דירוג 18 ומעלה למשחקים, האוסטרלים מתחילים להשלים פערים. השבוע הוכרז כי גרסת המחשב האישי למשחק היריות Left 4 Dead 2 תהיה זמינה לרכישה באוסטרליה לשחקנים מעל גיל 18. המשחק קיבל לאחרונה את הדירוג 18 ומעלה, הדירוג הכי גבוה שמשחק מחשב יכול לקבל אשר מעיד על רמת אלימות גבוהה ביותר.

אוסטרליה סירבה לדרג את המשחק בעת השקתו ב-2009, מה שהפך כל מכירה, השאלה או קידום כלשהו של המשחק ביבשת לבלתי חוקי. לכן, Valve שיחררה גרסאה עם דירוג של 15 ומעלה, כך שבמקום לחצות זומבים לשניים, הייתם רואם את הגופה שלהם נופלת ומתה.

מרכז דירוג המשחקים באוסטרליה התמקד בעיקר על האלימות במשחק: "המשחק מכיל אלימות מציאותית אשר מופנית אל "הנגועים", בני אדם אשר נגועים בווירוס אשר גורם להם להתנהג באלימות. השימוש בגרזן, חרב סמוראי או מסור חשמלי גורמים להכי הרבה נזק. הם גורמים לדם להישפך על המסך, ומאפשרים כריתת איברים."

Valve ענתה בתגובה לדירוג החדש: "אנחנו נרגשים להביא את Left 4 Dead 2 למעריצים בני 18 ומעלה באוסטרליה. יש לנו תוכניות לספק את הגרסאה הזו לשחקנים שכבר רכשו את הגרסאה המצונזרת. נכריז על פרטים נוספים בהמשך." 

עד כמה חשוב לכם לראות את מידת האלימות המקסימלית במשחקים? האם הייתם מוותרים על על דם וכריתת איברים במשחק הזומבים האהוב עליכם? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:06 03.09.2014 | imaorangegoat imaorangegoat

    בהחלט באסוש

  2. 2

       | פורסם ע"י