הרשמה

QuakeCon 2014: כל המידע על Doom החדש

פרטים נוספים בכנס Gamecom

במהלך כנס E3 בחודש שעבר, הוכרז כי הכותר הבא בסדרת היריות האיקונית Doom יוצג בלעדית לנוכחים בכנס Quakecon, שנערך בסוף השבוע האחרון. האורחים בכנס קיבלו הצצה למשחקיות והרבה פיסות מידע על הכותר החדש והמצופה של id, אך הם לא הורשו לצלם וכל התיעודים שיצאו מכותלי הכנס הם בעל פה בלבד. אך בכל זאת, זה מידע שכל מעריץ של הסדרה ישמח לדעת לקראת החשיפה הפומבית והמלאה של המשחק, כנראה בכנס Gamecom עוד מספר שבועות.

בתור התחלה, פיסת המידע הראשונה שנחשפה היא שהכותר החדש אכן יקרא פשוט Doom ולא Doom 4. כמיטב טרנד ה-Reboot שפוקד אותנו בשנים האחרונות, Doom הבא יהיה סיפור מחדש של המשחק המקורי. הנוכחים בכנס צפו בדמו לשחקן יחיד שהתרחש בבסיס על הכוכב מאדים. כמה מהאויבים והנשקים המוכרים מהמשחקים הקודמים יעשו קאמבק, כמו המסור החשמלי המיתולוגי, אך יהיו גם כמה מנגנוני משחקיות חדשים.

Doom יתן דגש גדול על קרב מטווח קרוב, וכולל אנימציות "הוצאה להורג" אלימות במיוחד בדומה ל-Gears of War. "פיצ'ר עיקרי יהיה להמם את האויבים עם יריה, ואז לרסק את הפרצוף שלהם עם המגף שלכם", פורסם בציוץ של מגזין הגיימינג PCGamer. נוכל גם לתלוש איברים מהאויבים שלנו, ולהשתמש בהם בשביל לפתוח דלתות נעולות. סביר להניח שהמשחק יכלול עוד כמה וכמה שימושים מקוריים בהקשר הזה. הדמו נגמר עם הצצה חטופה לשד שנראה בטיזר של E3, ובמקרה ותהיתם לגבי הגרפיקה - לפי העדויות, הוא נראה מרהיב. עדיין לא קיבלנו הכרזה לגבי מועד החשיפה הפומבית, או תאריך התחלה לבטא המצופה של המשחק.

Doom צפוי לצאת ל-Xbox One, PS4 ו-PC, תאריך ההשקה עדיין לא נחשף.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י