הרשמה

Raiden מגיע ל-Mortal Kombat X

צפו בסרטון המשחקיות הטרי, כולל Fatality

אחד המשחקים הכי מצופים שהוכרזו השנה הוא כותר המכות Mortal Kombat X. המשחק הוכרז קצת לפני כנס E3 בחודש שעבר, ועד לא מזמן ידענו רק על שתי דמויות ותיקות שיחזרו לזירה -Scorpion ו-Sub Zero, בנוסף ל-4 דמויות חדשות לגמרי (Kotal Khan, Cassie Cage, Ferra/Tor ו-D'Vorah). כעת, מגיע עוד לוחם ותיק לזירה, וגם הוא היה חלק מ-Mortal Kombat עוד מהמשחק הראשון בסדרה. הלוחם הזה הוא לא אחר מאשר אל הרעם - Raiden.

סרטון המשחקיות שנחשף אתמול בטורניר Evo 2014 חושף את שלושת הוריאציות של Raiden: במצב Thunder God יש לו יותר התקפות חשמל לטווח רחוק; במצב Displacer הוא יכול להבזיק במהירות לכל מקום בזירה ולבלבל את היריב; ובמצב Storm Lord הוא יכול להניח מלכודות חשמל ולמנוע מהיריב להתקרב. ב-Mortal Kombat X, לכל דמות יש 3 וריאציות שאפשר לבחור מהן. כל וריאציה נותנת מהלכים חדשים (בנוסף לכל המהלכים ה"כלליים") ומאפשרת סגנון משחק שונה. כראוי לסרטון הכרזה של Mortal Kombat, הקרב נגמר עם Fatality "מוציא עיניים".

במהלך E3, יוצר הסדרה Ed Boon חשף כי המשחק הבא יכלול יותר דמויות חדשות מכל כותר אחר בסדרה, אך חלק גדול מהמעריצים עדיין מחכה שיכריזו על הדמות הותיקה האהובה עליו. אילו עוד דמויות הייתם רוצים לראות ב-Mortal Kombat X? ספרו לנו בתגובות!

Mortal Kombat X יושק עבור המחשב, PS3, Xbox 360, PS4 וה-Xbox One במהלך 2015.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:41 14.07.2014 | yahel12 yahel12

    לא מאמין שצריך לחכות ל2015 כדי לשחק בו..

  2. 2

       | פורסם ע"י