הרשמה

מנויי Xbox Live Gold? קבלו את Hitman Absolution

עדיין לא ידוע מה יהיה המשחק החינמי השני של חודש אפריל

אם גם לכם יש Xbox 360 ומנוי Xbox Live Gold, רוב הסיכויים שאתם עדיין מחכים למשחק חינמי הבאמת-טוב שיגיע ממיקרוסופט. בחודש שעבר, למשל, קיבלנו את Dungeon Defenders ואת Civilization Revolution - שניהם משחקי אינדי בני כמה שנים שלא עולים הרבה כסף בחנות. זה לא אומר שהם משחקים גרועים, אבל קשה להגיד שהם עמדו בציפיות של המעריצים. למרבה המזל, נראה שהחודש מיקרוסופט העלו הילוך ויחלקו את משחק האקשן המצוין Hitman: Absolution.

עדיין אין מילה רשמית לגבי המשחק, אך השמועה ברשת אומרת שהמנהל הקהילתי ראג' פאטל (Raj Patel) פרסם ציוץ לגבי Hitman: Absolution ואז מיהר למחוק אותו. ככה או ככה, נדע מחר ב-1 באפריל. מהרגע שהמשחק יעלה לאווויר, יהיה לכם עד ה-15 באפריל להוריד אותו ולאחר מכן יעלה במקומו משחק חינמי אחר עד סוף החודש. למרות ש-Hitman: Absolution הוא עליית מדרגה מבורכת ביחס למה שראינו בעבר בתוכנית Games with Gold, מעריצי סוני יכולים להשוויץ ששירות ה-PS Plus המתחרה חילק את אותו המשחק בחינם כבר בשנה שעברה.

שני המשחקים מחולקים במסגרת תוכנית ה-"Games With Gold" למנויי ה-Xbox Live Gold. מאז ההכרזה על ה-Xbox One שנה שעברה, בכל חודש מחולקים שני משחקים בחינם ל-Xbox 360 למנויי שירות הפרימיום. כל משחק נפתח להורדה למשך שבועיים בהם ניתן להוריד אותו – ברגע שהורדתם את המשחק, הוא יישאר שלכם לתמיד ולא יפוג לאחר שההורדה יורדת מהאוויר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י