הרשמה

CoD: Ghosts - משתמשים מדווחים על גל חסימות

פטיש הבאנים מכה בעוצמה

מאז שמשחק היריות Call of Duty: Ghosts יצא לאור בנובמבר האחרון, הוא חווה לא מעט קשיים מצד רמאים למיניהם ששברו את חוקי המשחק והרסו לשאר את הכיף. כעת, נראה ש-Activision פתחה במבצע ענק של חסימת משתמשים מהשירות. כל מי שהשתמש בכלי צ'יטים או שיחק בשרת פרוץ נמצא כעת בסכנה, ונראה שהגל הכה גם בלא מעט משתמשים חפים מפשע. החסימה מגיעה מהשירות של Activision ונועלת למשתמש את האפשרות לשחק ברשת, אך לא נראה שהיא משפיעה על חשבונות ה-PSN או ה-Xbox Live (שחסימה בהם היא הרבה יותר הרסנית).

אתר MP1st דיווח על שניים מהמקרים הללו - אחד מהם הוא של אבא ששיחק עם הבן שלו וטוען כי הוא לא עבר על שום חוק. "אחרי קצת מחקר ובדיקת המשחקים שלנו מהשבוע האחרון, אנחנו מאמינים ששחקנים תמימים שלא יצאו מלובי פרוץ (מפני שלא ידעו) או שנכנסו לאחד באופן אוטומטי מקבלים חסימה מהשירות." התיאוריה הזו עשויה להסביר את החסימה של משתמש אחר שכתב ב-Reddit: "מעולם לא עשיתי מודינג או פריצה לשום דבר בחיי. יש לי Xbox חוקי ורכשתי את הורדת המשחק במיטב כספי." הוא ממשיך ומסביר שהוא מעולם לא השתמש במיקרופון כך שאין סיכוי שהוא יחסם על קללות או העלבה, ושהוא מעולם לא היה בקלאן או שיחק עם קבוצת שחקנים שעלולה להשתמש בצ'יטים, וסיכם בתסכול - "זה בולשיט".

לא נראה שהטענות למעלה מטרידות את Activision, לפחות לא לפי התגובה הבאה שנמסרה מהם ב-Reddit: "החסימות יוצאות לפועל אחרי שהחשבון נחקר. כל הפרה של חוקי השימוש תגרום לחסימה. המשתמש אחראי לכל הפעולות שננקטו על החשבון שלו. כל החסימות הן סופיות ולא ישוחזרו. אנו לא נספק מידע נוסף או פרטים ספציפיים לגבי חסימה."

מכירים חשבון אחר שנחסם מהשירות? ספרו לנו בתגובות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י