הרשמה

Diablo III - למה סוגרים את ה-Auction House?

סרטון חדש מסביר לקראת המהלך ב-18 לחודש

לקראת ההשקה הקרובה של Reaper of Souls, ההרחבה של Diablo 3, המפתחים בבליזארד עובדים על שינוי מאסיבי במערכת המשחק, שיחול לא רק על ההרחבה אלא על המשחק כולו. חוץ מממערכת "שלל" חדשה לגמרי, אחד הפיצ'רים השנויים ביותר במחלוקת מהשקת המשחק הולך למצוא את סופו - בית המכירות הפומביות (Auction House), שאיפשר לשחקנים לקנות ולמכור חפצים נדירים בעבור כסף של המשחק או כסף אמיתי.

בליזארד הודיעה כבר לפני חודשים שהיא מתכוונת לסגור את ה-Auction House וסיפקה לכך הסברים מעמיקים בפורומים הרשמיים של המשחק, אך היום מגיע אלינו סרטון חדש מאת המפתחים שמסביר בקצרה מה היתה הבעיה ולמה הוחלט לקחת כיוון פיתוח אחר לגמרי. האמת? אם שיחקתם ב-Diablo III, אתם כנראה יודעים כבר את הסיבות: האפשרות לרכוש חפצים נדירים הוציאה את כל הכיף מהרג מפלצות וחיפוש שלל, וגרמה לכל התהליך להיות קל מדי. בנוסף, שחקנים מצאו את עצמם מבלים יותר ויותר זמן בבית המכירות הפומביות במקום במשחק עצמו. האם השינוי הזה יגרום לכם לתת ל-Diablo III עוד צ'אנס?

Diablo 3: Reaper of Souls יושק עבור ה-PC וה-Mac ב-25 למרץ, ובהמשך השנה גם עבור ה-Xbox 360, PS3 ו-PS4.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:41 06.03.2014 | sagimi sagimi

    הכיף הגדול ביותר ב RPG היא התחושה שהדמות שלך הולכת ומחזקת ומקבלים תחושה של השגיות. שחקנים שמחפשים קיצורי דרך פשוט מפספסים את העיקרון (יש כמה יוצאי דופן כמו COD או F2P)

  2. 2

    00:18 09.03.2014 | Hollow Hollow

    1
    איך הגעת לזה שCOD זה RPG

  3. 3

       | פורסם ע"י