הרשמה

טים שייפר רוצה לחזור לעולם של Brutal Legend

משחק חדש בסדרה או אפילו DLC יוכלו להגיע בעתיד

Brutal Legend הוא אחד ממשחקי האקשן\הרפתקאות היותר יחודיים שראינו בשנים האחרונות. מעבר לעובדה שיש לו המון להציע במונחים של משחקיות מושכת ועולם-פתוח מקורי ומעוצב היטב, הוא גם מכתב אהבה להיסטוריה של המטאל וכל מה שמייצג את הז'אנר, יחד עם כמה מהדמויות החשובות שעיצבו את הרוק והמטאל של היום. המשחק הושק ב-2009 על ידי Double Fine והגאון הקריאייטיבי טים שייפר (Tim Schafer), ומאז לא ראינו שום סימן לכך שיש משחק חדש או אפילו תוכן נוסף בתשלום המתוכנן למשחק... עד עכשיו.

בראיון עם אתר Gamespot, שייפר התוודה שהוא מאוד היה רוצה לחזור לעולם של Brutal Legends ולהרחיב אותו: "אני אוהב את העולם והייתי שמח לחזור לשם. ואני חושב שג'ק בלאק [המדובב של הדמות הראשית] גם יהיה בעניין. הייתי רוצה לחזור לעולם הזה או אפילו לעשות חבילת DLC. אנחנו תמיד מנסים להכניס את Lionwhyte [דמות צבעונית המדובבת על ידי רוב האלפורד] לשם. שיהיה אפשר לשחק עם הצבא של Lionwhyte. אולי זה יכול לקרות מתישהו. אני בטוח הייתי שמח לעשות את זה".

חוץ מג'ק בלאק (סולן Tenacious D) ורוב האלפורד (סולן Judas Priest), המשחק המקורי כלל כוכבי רוק נוספים כמו אוזי אוסבורן (סולן Black Sabbath לשעבר) ולמי קילמיסטר (סולן Motorhead) והתרחש בעולם המורכב מסגנונות המטאל השונים כמו בלאק מטאל, מטאל גותי והבי מטאל. מאותה סיבה, הוא מעולם לא זכה להצלחה מסחררת בקרב גיימרים שלא לגמרי מתחברים לז'אנר או פשוט לא אוהבים אותו.

האם הייתם רוצים לראות משחק חדש בסדרה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:30 22.01.2014 | adartzt12 adartzt12

    רק שתדעו אוזי חזר ללהקה BLACK SABBATH

    אז תשנו את הלשעבר

  2. 2

    18:44 22.01.2014 | pewdiepie pewdiepie

    איך אני רוצה את המקורי,ואם יצא עוד משחק אני איהיה מאושר רצח (: .

  3. 3

    08:11 23.01.2014 | sagimi sagimi

    אני ממש לא אהבתי את המשחק...
    הוא כן היה מצחיק - שזה משהו חדש

  4. 4

       | פורסם ע"י