הרשמה

יוצר Metal Gear Solid V משוויץ בקישוריות עם ה-Vita

"יפה באופן מדהים" מצהיר קוג'ימה

הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima), היוצר של סדרת Metal Gear Solid, עובד כיום על הנגיעות האחרונות של Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, משחק ה"פרולוג" לכותר המרכזי שיצא שנה הבאה - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. היוצר הנלהב דואג להשאיר את המעריצים מחוברים עם תמונות וטיזרים בטוויטר עד ההשקה במרץ, והפעם הוא חושף בפנינו את אחד הפיצ'רים המעניין יותר של ה-PS4 - היכולת לשחק דרך הקונסולה הניידת PS Vita עם Remote Play.

בתמונות שנחשפו ביממה האחרונה, קוג'ימה התפעל מאיך שהמשחק עובד על ה-PS4 דרך ה-Vita והשתמש בביטויים כמו "יפה באופן מדהים" ו"הגרפיקה כאן כל כך יפה!". אחרי שהוא נרגע קצת, הוא הזכיר שלא מדובר כאן על הזרמה בבית בלבד (כמו שה-Wii U מציע, למשל) אלא במשחק שתוכלו לשחק בכל מקום, גם ממרחק קילומטרים, דרך ה-Vita בזמן שאתם נהנים מהעוצמה והגרפיקה של ה-PS4.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain יגיע אלינו באביב 2014 עבור ה-PS3, PS4, Xbox 360 וה-Xbox One. המשחק ימכר במחיר של משחק ארקייד (כ-20$-30$) ויתן את הרקע לפרק המרכזי, The Phantom Pain, שימכר בנפרד (במחיר של משחק AAA מלא) וצפוי להיות גדול פי 300 מ-Ground Zeroes.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י