הרשמה

[עדכון] Skyrim נרשם בטעות לדור הבא, Bethesda מתנצלת

באג במערכת גרם לנו להתלהב לשווא

[עדכון]: לצערנו, Skyrim לא באמת מתוכנן להגיע לקונסולות הדור הבא - כך נמסר לאחרונה מ-Bethesda בטוויטר. "באג גרם לפלטפורמות שלא קיימות להופיע בכמה מהמשחקים שלנו, מצטערים על הבלבול". האם בכל זאת הייתם רוצים לראות את Skyrim על הדור הבא או שאתם מעדיפים לחכות ל-Fallout 4?

We have been working on the CMS that runs our sites. A bug caused platforms that don't exist to show up for some games Sorry for confusion.

האם אחד ממשחקי התפקידים הטובים ביותר של השנים האחרונות יעשה את המעבר ל-Xbox One וה-PS4? לפי האתר הרשמי של המפתחת Bethesda, נראה שכן! עמוד המוצר הרשמי של Skyrim קיבל עדכון קטן בשקט בשקט וכעת אם תסתכלו טוב מתחת לכריכה של המשחק, תראו את הכיתוב" Available now on Xbox 360, PS3, PC, PS4 and XBOX ONE". אפשר לראות ששתי האופציות החדשות צבועות באפור ואינן כוללות לינקים לקניית העותק כמו עם הפלטפורמות האחרות, מה שרומז על כך שבשלב מסוים, אולי אפילו בימים הקרובים, יתווספו לינקים לקניה\הזמנה מראש של הגרסאות החדשות. כדי ללבות את ההייפ, המפתחת שלחה מיילים למעריצים עם הודעה על הכרזה ב-12.1, יום ראשון הקרוב. אתר OnlySP הצליח לדלות את אחד המיילים האלה אבל אל תצפו לגלות בו משהו חדש.

למרות ש-Skyrim הגיע אלינו עוד ב-2011, הוא עדיין נחשב לאחד ממשחקי העולם-פתוח הטובים ביותר שיש היום בשוק. הוא יצא במקור לקונסולות הדור הישן והמחשב עם יתרון גרפי משמעותי לטובת המחשב. הפתיחות של המשחק למודים ותוכן-משתמשים הביא לכך ש-Skyrim עדיין משגשג על המחשב, עם מגוון מודים שגורמים לו להיראות טוב יותר מרוב המשחקים החדשים וכמויות תוכן שמבטיחות שלעולם לא נשתעמם מהעולם העצום גם ככה. עם הזמן המשחק קיבל 2 הרחבות עלילתיות גדולות: Dawnguard ו-Dragonborn, בנוסף לחבילת תוכן הנקראת Hearthfire ואפילו חבילת טקסטורות רשמית בלעדית למחשב.

אם Skyrim אכן יצא לקונסולות הדור הבא, אנו מצפים שהוא יגיע בגרסת ה-Legendary Edition הכוללת את כל התוכן הנוסף למשחק, וכמובן שנהיה מרוצים רק אם המשחק יגיע עם מגוון שיפורים גרפיים שיהפכו אותו למרהיב גם בסטנדרטים של הדור הבא. איך אתם מרגישים לגבי Skyrim לדור הבא? ספרו לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:26 09.01.2014 | saranda saranda

    קניה בטוחה מבחינתי,ל - PS4 כמובן !

  2. 2

       | פורסם ע"י