הרשמה

CoD: Ghosts - טריילר חדש חושף את ההרחבות

וגם תוכנית שדרוג - קנה את ה-Season Pass עכשיו לדור הנוכחי והוא יעבור איתך לדור הבא

משחק היריות Call of Duty: Ghosts עדיין נחשב למשחק המצליח ביותר על קונסולות הדור הבא, וחברת Activision ראתה את זה בתור הזדמנות מצויינת להרוג שתי ציפורים במכה - גם למכור את חבילת ההרחבות לעונה (Season Pass) וגם להעביר את שחקני הדור הנוכחי (על ה-Xbox 360 וה-PS3) אל הדור הבא (Xbox One ו-PS4), וכל זה קורה בטריילר חדש ואינפורמטיבי להפליא.

ה-Season Pass של המשחק כולל בתוכו 4 הרחבות עיקריות: Onslaught, Devastation, Invasion ו-Nemesis, כשכל אחת כוללת מפות חדשות למצב הרשת, נשקים ותוכן חדש למצב ה-Extinction. בנוסף, אם תרכשו את חבילת התכנים, תקבלו גישה מיידית לחבילת ה-Team Leader הכוללת ראש מיוחד למצב הרשת, הסוואה ייחודית לנשק, כוונת מעוצבת לממשק, תוספות לפרופיל השחקן ואת המפה Free Fall שחולקה בעבר למי שהזמין מראש את המשחק.

אם אתם עדיין מסתפקים ב-Xbox 360 או ב-PS3 ותוהים אם כדאי לרכוש את ה-Season Pass, אל דאגה - כל עוד תרכשו את החבילה לפני חודש יוני, תהיה לכם האפשרות לעבור לדור הבא וכל תוכן ה-Season Pass יעבור אתכם. שימו לב שהשדרוג עובד רק אם אתם עוברים מ-Xbox 360 ל-Xbox One או מ-PS3 ל-PS4. לפרטים נוספים, כנסו לעמוד המידע הרשמי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:08 22.12.2013 | sagimi sagimi

    הם צריכים לתת את כל התוספות בחינם רק אז אני אקנה את המשחק

  2. 2

       | פורסם ע"י