מפתחי Ryse: Son of Rome, משחק ההשקה המרשים ביותר של ה-Xbox One (לפחות מבחינת גרפיקה), הביעו לאורך כל הדרך את קלות העבודה שלהם קונסולה כמו ה-Xbox One מבחינת תנאי עבודה והפיתוח עצמו.
בשיחה עם אתר Develop, מעצב המשחק PJ Estevens(פי ג'יי אסטבנס), אמר שה-Xbox One אפשר ל-Crytek לעשות המון דברים שלרוב היו מסובכים מאוד לביצוע. "אחד הדברים החשובים ביותר על ה-Xbox One הוא כוח העיבוד הטהור. כמות ה-RAM שהיה זמין לנו עזרה לנו מאוד".
"לכל דמויות המחשב יש בד, הבעות פנים, ואותה רמת דיוק של דמיות המופיעות בסצנות הסינמטיות של המשחק. היינו מסוגלים להלביש על דמיות ה-AI של המשחק את אותה רמת פרטים כמו דמויות הנשלטות ע"י השחקן, והם מציגים רמה גבוהה בהרבה מאשר כל דמות שנראתה אי פעם. Xbox One אפשר לנו לגרום לשחקני ה-AI להיות מספיק אמינים. אתם יכולים לראות את הכאב כשאתם חותכים מישהו לשניים. זאת עדיין עבודה קשה, אבל ה-Xbox One דחף אותנו קדימה."
המשחק היה מתוכנן תחילה ל-Xbox 360 אבל לאחר מכן עבר ל-Xbox One: "אני חושב שתוך שבוע מקבלת ערכות הפיתוח כבר עברנו לעבוד במשרה מלאה על Ryse. השותפות הנפלאה עם Microsoft עזרה להכין אותנו לפתח משחק לקונסולה שעדיין נמצאת בשלבי פיתוח".
Ryse: Son of Rome כבר הספיק לקבל את התדמית של "הבחורה היפה בנשף" אבל לא הצליח להתחמק מתדמית "הבחורה המטומטמת בנשף". מה אתם חושבים על היצירה החדשה של Crytek?
תגובות
1
| פורסם ע"י