בשבוע שעבר ראינו את "יום מושלם" - הפרסומת המושקעת של ה-PS4, והשבוע אנחנו מקבלים את הפרסומת המתחרה של Xbox One. אין ספק ששתי הענקיות לקחו את המשחק שלהן לרמה הבאה, כראוי לתקופה הקריטית שלפני השקת הקונסולות החדשות. אז מה יש לנו בפרסומת של מיקרוסופט והאם היא מצליחה להעלות על זו של סוני?
כבר מההתחלה, רואים שמדובר בפרסומת מושקעת במיוחד. כמו אצל ה-PS4, גם כאן הפרסומת עושה מאמץ להדגיש את הכותרים הבלעדיים של הקונסולה, והקונספט כאן הוא "אנו מזמינים אתכם להצטרף לדור הבא עם ה-Xbox One". ההזמנה המקורית מגיעה בפרסומת בתור טיטאן מ-Titanfall שמתפרץ לישיבה עסקית ולוקח את המנכ"ל לסיבוב, מעריץ ליברפול שמקבל הזמנה אישית מסטיבן ג'רארד בזמן משחק, ויש אפילו הופעה של זאקרי קווינטו, השחקן שמשחק את ספוק בסרטי "סטאר טרק" החדשים.
בניגוד לסוני, מיקרוסופט ממשיכה את הקו של "בידור" ולא רק גיימינג, ובפרסומת ניתן לראות דוגמאות לא רק למשחקים אלא גם לפונקציות האחרות של ה-Xbox One כמו ספריית הסרטים, ההפעלה באמצעות הקינקט, יכולות חברתיות ושידורי משחקי ספורט ישירים.
ה-Xbox One תושק במדינות מרכזיות ב-22 לנובמבר, ותגיע לישראל באופן רשמי במהלך 2014.
תגובות
1
| פורסם ע"י