הרשמה

סוני הכריזה על דגם משופר ל-Vita

הצעד הראשון בדרך לקונסולה מצליחה יותר?

סוני קיימה אתמול כנס מיוחד ביפן, בו הכריזה בפני הקהל היפני על מגוון החידושים בגזרת ה-PS4 וה-PS Vita שעדיין מתקשה במכירות. בין היתר, החברה שואפת להחיות את ה-PS Vita עם משחקים חדשים ופונקציות חדשות שיפתחו בפנינו עם יציאת ה-PS4, ובשביל לסמן את המעבר מחבלי הלידה וקשיי הגדילה לקונסולה בוגרת ומצליחה – סוני החליטה להשיק דגם חדש ומשופר של ה-Vita.

אז מחכה לנו ב-Vita 2000? למען האמת, לא הרבה: הקונסולה תהיה קלה יותר ב-15% ודקה יותר ב-20%; היא תחליף את מסך ה-O-Led במסך LCD שצורך פחות חשמל, מה שיגדיל את זמן הסוללה בשעה; בנוסף, יוגדל הזיכרון הפנימי מ-512 מגה ל-1 ג'יגה, מה שיאפשר יותר מקום לשמירות של משחקים ויותר תוכניות שפועלות ברקע. הדגם החדש יושק במגוון צבעים עם תג המחיר החדש – 200$ אחרי הורדת המחיר האחרונה מ-250$.

בשמועה שצצה בחודש שעבר, דובר על כך שסוני אכן מתכננת להשיק דגם משופר של ה-Vita אך השיפור הכי מעניין שהוזכר בשמועה – מסך מוגדל של 6.3" במקום 5" – לא הגיע לדגם הסופי. בסך הכל לא מדובר כאן על שדרוג קיצוני מהדגם הקודם אלא על גרסה עדכנית יותר של הקונסולה המוכרת. בסרטון למטה: ההכרזה על ה-Vita 2000 בכנס אתמול.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י