מיקרוסופט השיקה בשבוע האחרון את הפרסומת הראשונה ל-Xbox One, שתשודר בפריים-טיים ברחבי ארה"ב. אנחנו לא יודעים אם לצחוק או לבכות אבל מסתבר שהפניה הראשונה של מיקרוסופט היא בכלל לקהל צופי הפוטבול והמשתמשים הקז'ואלים. ומה לגבי הגיימרים? אולי בפרסומת הבאה.
הפרסומת מציגה את שיתוף הפעולה של ה-Xbox One עם ליגת ה-NFL (הליגה הנצפית ביותר בארה"ב) ואת היכולות החברתיות שנוכל לשלב עם הצפיה בטלויזיה כמו שיחה בסקייפ. האמת? קצת קשה להתעצבן על מיקרוסופט כי אחרי הכל, קהל הגיימרים כבר יודע כל מה שצריך לדעת על ה-Xbox One. בתור קונסולה ששמה לעצמה יעד לפנות לקהל רחב וקז'ואלי הרבה יותר מה-Xbox 360, אפשר להבין למה זה הקהל שהכי "זקוק" לחשיפה טלויזיונית.
מה אתם חושבים על הפרסומת החדשה? האם מיקרוסופט בוגדת בקהל הגיימרים או פשוט עושה סדר עדיפויות חכם?
תגובות
1
18:04 08.09.2013 | Idanrox124
אני לא יכול לראות אורח חיים כזה מחוץ לארצות הברית,בטח שלא בישראל... אז קצת דבילי בשבילי לדבר עם אנשים בסקייפ תוך כדי ראיית טלויזיה והכל בזמן שמשחקים היילו 7000
2
18:31 08.09.2013 | yahel12
זה דווקא מאוד מתאים לאורח חיים אמריקאי,כול מה שהם רוצים נמצא בקופסה אחת.. זו חבילה שכוללת הכול מהכול.
3
| פורסם ע"י