הרשמה

Borderlands 2 חבילת הרחבה חדשה מגיעה

הגדלת תקרת הרמות, בוסים משוגעים והמון המון שלל

אחרי 4 הרחבות עלילתיות, שתי דמויות בונוס, אינספור חבילות קוסטומיזציה והעלאת תקרת הרמות מ-50 ל-61, נראה ש-Gearbox פשוט לא מוכנה לוותר על משחק היריות\תפקידים המוצלח Borderlands 2 וכבר בשבוע הקרוב נתחיל לראות הרחבות נוספות למשחק. כל ההרחבות שעתידות להגיע, לא יכללו ב-Season pass של המשחק ולא צפויות להיכלל ב-Season Pass חדש – כלומר שנצטרך לשלם מחיר מלא עליהן. אז מה בתכנון, איך זה ישפיע על החיים שלנו בכוכב פנדורה והאם שווה לשלם על זה?

בחודשים הקרובים צפויות להגיע ארבע הרחבות: התוספת הראשונה שתגיע היא חבילת ה-"Ultimate Vault Hunter Pack 2", שתגדיל את תקרת הרמות מ-61 ל-72 ותאפשר לנו להשתמש בהרבה יותר יכולות מתוך המבחר. בנוסף, החבילה תביא איתה את מצב ה"זירה", בו ארבעה שחקנים יתמודדו מול גלים אינסופיים של אויבים. הגלים יגדלו ויהפכו למאתגרים יותר, אבל גם התגמול יגדל בהתאם – בזירה נקבל לא רק יותר שלל, אלא נוכל להגדיל את הרמה שלנו בפועל מ-72 ל-80.

את ה-"Overpower levels" נוכל להשיג רק על ידי לחימה בזירה, וכל אחת מהרמות הללו צפויה להוסיף אתגר משמעותי למפלצות בעולם. הרמות האלה לא יתנו לנו עוד נקודות שנוכל להוציא על היכולות שלנו, אבל הן כן יאפשרו לנו להשתמש בציוד יותר חזק. כל פעם שניכנס לעולם עם הדמות שלנו, נוכל לבחור באיזו רמה (בין 72 ל-80) נרצה לשחק, כל עוד פתחנו אותה מלכתחילה.

חבילות התוכן הבאות שיגיעו הן משימות התנקשות הנקראות Headhunter Pack. כל חבילה כזו תגיע עם מעט תוכן יחסית, ותעלה כ-5$. בכל חבילה, נצטרך להילחם נגד בוס אכזרי במיוחד, שעם מותו יתן לנו צבעים וראשים חדשים לדמות. החבילה הראשונה, TK Baha's Bloody Harvest, תגיע במהלך אוקטובר ותכלול את הבוס "Pumpkin Kingpin", כראוי לתוכן שיושק ביחד עם חג ההאלווין.

מה אתם חושבים על התוכן החדש? סיבה טובה לחזור למשחק האהוב או נסיון נאלח של Gearbox להוציא מאיתנו עוד כסף?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:03 28.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    המשחק הזה כבר ניהיה יותר מידי כמשחק שסוחט מאיתנו את הכסף

  2. 2

    16:07 28.08.2013 | ek355 ek355

    אף אחד לא מכריח אותך לשלם על DLC, המשחק עצמו מציע מספיק תוכן ולא מחסיר מהשחקן שום דבר. אנשים שממש נהנו מהמשחק מוזמנים לפתוח את הכיס ולקבל תוכן נוסף למשחק.

  3. 3

       | פורסם ע"י