הרשמה

Dragon Age: Inquisition מקבל סרטונים חדשים

הסדרה חוזרת למקורות ומחזירה את הבחירה בגזעים ומערכת הקרב הטקטית

בראיון ש-Game Informer ערכו עם מייק ליידלו (Mike Laidlaw), המפיק הקריאייטיבי של Dragon Age Inquisition, קיבלנו קצת מידע על ההחלטה להחזיר את הגזעים (Races) למשחק. כמו במשחק הראשון בסדרה, נוכל לבחור בין הגזעים Human, Elf ו-Dwarf. ליידלו מספר שהחשיבות של הגזע שהמשתמש בחר תשפיע עליו למהלך כל המשחק, תיצור אינטרקציות מסויימות עם דמויות במהלך המשחק ותשנה את היחס הכללי של דמויות העולם אל דמות המשתמש. ליידלו מרחיב ומוסיף ששחקנים יחוו פתיחת משחק יחסית דומה בין הדמויות שיבחרו, אבל דווקא כאשר השחקנים יצללו עמוק יותר אל תוך העולם של Dragon Age, הפערים יתבהרו ויעזרו לשחקן להתקדם או דווקא יעכבו אותו.

Dragon Age: Inquisition מביא אותנו לתקופה של אי-יציבות פוליטית. הכנסייה מאבדת מעוצמתה ותושבי הממלכה מערערים על כוחה בתור ממסד. בתור דמויות שהגזע שלהן הוא לא אנושי, חלק גדול מתושבי הממלכה יתייג את השחקנים ישירות בתור מורדים או תומכי המהפכה, כך שההחלטה על בחירת הגזע של השחקן תורגש היטב גם דרך העלילה הכללית של הסיפור.

ליידלו מסביר שההחזרה של גזעים הגיעה מפידבק של מעריצים ואהבה אמיתית אל הגזעים בעולם של Dragon Age אבל גם שאם הם לוקחים על עצמם להחזיר את הגזעים למשחק - הם מתכוונים לעשות את זה בצורה הטובה ביותר - החל משינויים קוסמטיים ועד שינוים בתוך העלילה.

הסרטון הנוסף שעלה עם ההסבר העמוק יותר על הגזעים מסביר על המשחקיות של Dragon Age: Inquisition ביחס לכותרים הקודמים בסדרה. שינוים גדולים מאוד בשיטת המשחקיות בין Dragon Age הראשון לשני תיסכלו המון שחקנים. בעוד שהראשון האמין יותר במלחמה טקטית וניצול של כל הקבוצה והיכולות שלה, השני האמין יותר בעבודת סולו וגישה יותר "עניינית", השלישי בסדרה בוחר לשלב בין שניהם. מצד אחד השחקן יוכל לעצור את המשחק ולתכנן בקפידה מה יהיה המהלך הבא שלו, אך כרגע יש לו את האפשרות להישען על מנגנוני תנועה ונשק מגוונים יותר ובכך למצוא נקודות תורפה מסוימות אצל אויבים שונים. ליידלו מסביר את הערבוב בין שני המצבים וטוען שכך צריך לשחק את המשחק כדי באמת לחוות אותו.

Dragon Age: Inquisition, מתוכנן לצאת ב-2014 ל-Xbox 360, PS3, Xbox One, PS4 וה-PC.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י