הרשמה

Battlefield 4: DICE מסבירה על ה-Field Rewards

עוד סיבה מצויינת לשמור על עבודת צוות בשדה הקרב

המשחק החדש בסדרת Battlefield יתרכז יותר בעשייה ביחד מאשר ללכת סולו במצב ה-Multiplayer, זאת בעזרת ה-'Field Rewards'. היום Dice חשפו את הקלפים ופירטו על השיטה החדשה בבלוג שלהם.

אחד ממעצבי ה-Multiplayer המובילים של Battlefield 4, תומאס אנדרסון, אמר שהשאיפות של Dice תמיד היו בכוונה ליצור עבודת צוות. "הדרך שאנחנו מכוונים אליה ב-Battlefield 4, היא לעודד משמעותית את עבודת הצוות - אך לעולם לא לכפות אותה. אנחנו רוצים לקדם עבודת צוות ע"י יצירת מכניקת משחקיות מעולה, כמו ה-Field Upgrades, Commander Mode ומגוון חדש של גאדג'טים שעוצבו במיוחד כדי להרחיב את שיתוף הפעולה בשדה הקרב".

"התעמקנו משמעותית בשימוש באביזרים ובחווית עבודת הצוות והשיתוף פעולה, כתוצאה מזה אנחנו מרגישים כי חווית ה-Multiplayer של  Battlefield 4, היא העמוקה, המתגמלת והטובה ביותר בסדרה עד כה. אם תפקידו של השחקן הוא החובש או המצייד בתחמושת, אז השחקן יקבל גמול על התנהגות קבוצתית." אנדרסון הוסיף גם: "אם אתם חובבי הכותר כבר הרבה זמן ויצא לכם לשחק Battlefield 2142, יש לכם כנראה הבנה מסויימת לאיזה כיוון זה ילך, אבל שיפרנו את הסגנון ל-Battlefield 4. בקיצור, ה-Field Upgrades, הם אפקטי שרשרת מוגברים, שיכולים להשפיע על מספר טכניקות של משחקיות לשחקן שלכם."

בדומה ל-Specializations, ב-Battlefield 3 אותם אפקטי שרשרת מוגברים יכולים לגרום לשחקן שלכם לרוץ מהר יותר, ליצור הגנה אישית גדולה יותר או להעלות את קיבולת התחמושת. הרעיון מאחורי ה-Field Upgrades הוא לתת את אותם יתרונות לשחקנים אישיים שמשחקים טוב בתור קבוצה. אתם יכולים לזכות ביתרונות אלה דרך ריפוי והחיאת חברי החוליה, השלמת מטרות בתוך המפה עם הקבוצה שלכם, לתת לשחקנים אחרים תחמושת, לתקן טנקים ומסוקים וכו'. שיטת ההתקדמות תעבוד דרך ארבעה מסלולים שונים כאשר כל מסלול יתמקד בצורת תמיכה מסויימת וייתן בונוסים באותה קטגוריה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:55 13.08.2013 | adartzt12 adartzt12

    נשמע מגניב
    מחכה כבר לבטא של המשחק

  2. 2

    22:01 13.08.2013 | WarFox89 WarFox89

    "היום Dice חשפו את הקלפים ופירטו על השיטה החדשה בבלוג שלהם"

    היום !?!?! הפוסט פורסם ב-8 לאוגוסט. לפני 5 יום. וייגיימס באיחור אופייני.

  3. 3

    22:38 13.08.2013 | Spell Touch Spell Touch

    WarFox89 שכחת לציין שזה גם פורסם אצלנו לפני כמה ימים, לא זוכרת מי פרסם, נראה לי עוז..

  4. 4

    00:06 14.08.2013 | ImPact Design ImPact Design

    ל 2, הם עשו גוגל טרנסלייט ותיקנו את השגיאות.
    מגוחך.

  5. 5

       | פורסם ע"י