הרשמה

Star Wars: Battlefront 3 צפוי לנחות בקיץ 2015

המשחק צפוי לצאת ביחד עם הסרטים החדשים בסדרה מאת דיסני

לאחר הטיזר הקצרצר והלא מספק שראינו בתערוכת E3, חברת EA האחראית על זיכיון משחקי Star Wars מכריזה על קיץ 2015 כחלון זמן אפשרי שבו אמור לצאת-Star Wars: Battlefront 3, או בשמו המחודש-Battlefront בעקבות האתחול שנעשה למשחק.

בשיחת תדרוך עם בעלי המניות כפי שדווחה על ידי אתר Eurogamer, בלייק ג'ורדנסן (Blake Jordensen), סמנכ''ל EA, מסר ש"מההתחלה ידענו שאנחנו רוצים לעבוד על Battlefront, מדובר במשחק בעל מסורת ארוכה ומפוארת שמוחזק ע''י עמודי תווך משובחים במיוחד. תקופת הזמן שאנחנו מדברים עליה היא קיץ 2015, התקופה בה סרטי Star Wars צפויים לשוב למסכים, וכך גם-Battlefront שלנו. לאחר פשיטת הרגל של אולפני Lucasarts, החלטנו לפתוח בפרויקט שיתוף פעולה עם Walt Disney ו-Lucasfilm על מנת להתחיל בהחייאת סדרת משחקי Star Wars למחשב האישי, לקונסולות, ואפילו למכשירים הניידים".

לאחרונה נפוצו השמועות שחברת BioWare שסיפקה לנו את סדרות Mass Effect ו-Dragon Age  ומשחקי Star Wars כמו-Knight of the Old Republic והמשחק ההמוני The Old Republic, עובדת על מספר משחקי Star Wars לאור ניסיונה הרחב בנושא וכמובן העובדה שהיא עובדת תחת EA, הבעלים הבלעדיים של זכיון Star Wars למשחקי מחשב וקונסולות.

Battlefront נמצא בפיתוח משרדי DICE בלוס אנג'לס וישולב בו המנוע העוצמתי של Battlefield 4, ה-Frostbite 3. ב-EA מבטיחים שהם יחזירו את המשחק להצלחה בסדר גודל של הסרטים והסדרות שהצליחו לגרור המוני מעריצים אל יקום "מלחמת הכוכבים".

Star Wars: Battlefront צפוי להשתחרר אי שם בקיץ 2015 עבור קונסולות הדור הבא והמחשב האישי.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י