הרשמה

The Bureau: XCOM Declassified בטריילר YOLO

הטריילר המצחיק ממחיש לנו את הסכנות במוות-סופי של דמויות

YOLO – ביטוי אינטרנטי שמשמעותו היא "אתה חי רק פעם אחת" (You only Live Once). כמו "Epic Fail" ו- "Bitch Please", גם YOLO הפך לביטוי מבחיל אחרי שימוש-יתר ולמזלנו, היום אין הרבה אנשים שעדיין חושבים ש-YOLO זה מגניב.

ובכל זאת, לביטוי יש משמעות שתקפה לא רק לחיים האמיתיים שלנו אלא גם לדמויות במשחק היריות הטקטי The Bureau: XCOM Declassified. בטריילר חדש והומוריסטי שיצא היום, אנחנו מקבלים שיעור לא נעים על הכשלונות שמצפים לנו במשחק ברגע שנתחיל לבצע החלטות פזיזות. "מפקד רע אחד יכול להרוג את כל הצוות" כפי שנאמר בקדימון, וגרוע מכך – אפילו לא צריך להיות מפקד רע אלא לבצע החלטה אחת שגויה והמוות-בטרם-עת של כל הצוות יהיה על הידיים שלכם. חלק מה"החלטות הגרועות" שנראות בטריילר כוללות את שליחת הצוות לשדה מוקשים או מארב, מתן פקודת הסתערות על איזורים שורצי אויבים וחסרי מחסה או פיצול הכוחות בצורה לא חכמה-בעליל.

כמו משחקי XCOM  הקודמים , גם ב-The Bureau הדמויות שלנו יחוו "מוות סופי" ברגע שיפלו בשדה הקרב. זה אומר שאם לא נשמור על החיילים שלנו בחיים, נצטרך לעבור את כל המשחק עם לוחמים טריים ולא-מנוסים במקום לבנות צוות מיומן עם נסיון עתיר בשדה הקרב.

מאחורי הגישה ההומוריסטית והקלילה עומד מסר חשוב מפי היוצרים של The Bureau: "זה אומנם נראה כמו משחק יריות אבל כמו בכל משחק XCOM, הטקטיקה היא עדיין הדבר החשוב ביותר".

The Bureau: XCOM Declassified עתיד לצאת ב-20 באוגוסט ל-Xbox 360, 3PS ולמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:13 01.08.2013 | nir127 nir127

    שפרסמו את המשחק חשבתי שזה סתם עוד משחק יריות ושהרסו לנו את XCOM. עכשיו אני מבין כמה אני רוצה את המשחק הזה

  2. 2

       | פורסם ע"י