הרשמה

טריילר: המשחק של אנדר

יש המון ספרים טובים שהפכו לסרטים טובים ופחות טובים, אבל יש עוד לא מעט ספרים שפשוט צועקים "תעשו עלי אדפטציה!" והנה, אחרי שנים אל תחינות מהמעריצים - הספר "המשחק של אנדר" הופך לסרט. את הספר, שהפך לסדרת ספרים, כתב הסופר אורסון סקוט קארד עוד בשנת 1985 ועד היום הוא נחשב לאחד מספרי המדע הבדיוני המצליחים והפופולריים ביותר. כעת יוצא הסרט המדובר המבוסס על הספר בבימויו של גאווין הוד ובכיכובם של הריסון פורד, בן קינגסלי ואסה בטרפילד.

"המשחק של אנדר" מתרחש בעתיד הרחוק של כדור הארץ, בו האנושות נאבקת נגד זן חייזרי מסוכן שנקרא "באגרים". בעולם האכזרי והאפל הזה, האנושות מאמנת טייסי חלל החל מגיל הילדות במטרה להפוך אותם לנשק האולטימטיבי נגד הפולשים המסוכנים. טייסים אלה הם התקווה האחרונה של האנושות, וידוע כי בקרב הבא נגד הבאגרים – אין לכדור הארץ הרבה סיכוי.

בתוך כל זה עומד על ילד בשם אנדר ויגין, שנלקח ממשפחתו ושוגר לבית הספר ללחימה כשהוא רק בגיל 6, על מנת להפוך אותו לטייס קרב מקצועי. בתחילת דרכו בבית הספר אנדר מתאמן יחד עם כל התלמידים, אך בשל כשרונו המיוחד הוא מועבר ל"יחידת השדה" מוקדם מהרגיל. גם כחייל פשוט הוא מוכיח יכולות יוצאות דופן, דבר שמסבך אותו מבחינה חברתית והופך אותו ל"פריק". מה יהיה תפקידו של אנדר בקרב הגדול והאם הוא יצליח לעשות את ההבדל ולהציל את האנושות?

הסרט "המשחק של אנדר" יעלה לאקרנים בישראל ב-1.11.2013

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י