הרשמה

העיצוב החדש של Google Play

גוגל מיישרת קו, ומשיקה עיצוב חדש ורענן לחנות האפליקציות שלה

מאת: אייל כהן, מערכת TGspot

החנות של האנדרואיד מתעדכנת. אם לא יצא לכם לחפש אפליקציות חדשות בשעות האחרונות, וודאי תופתעו לדעת שחנות ה-Google Play Store עברה הלילה לעיצוב חדש ורענן. גוגל עדכנה את החנות כדי שתתאים לשינויים האחרונים בקו העיצוב המוכר של החברה - וכעת היא מעוצבת בדומה לתיבת ה-Gmail או חשבון הגוגל פלוס שלכם.

על פי ההודעה הרשמית מעמוד הגוגל פלוס של החנות, העיצוב החדש יספק למשתמשים גישה חדשה ונוחה יותר לאפליקציות שלהם, כמו גם לחיפוש והורדה של יישומים חדשים למכשירי האנדרואיד שברשותם. הניווט בחנות נוח יותר מבעבר, וכולל תפריט קבוע בצד המסך שם נמצאת גם גישה לאפליקציות מומלצות, היישומים המורדים ביותר הן בתשלום והן בחינם, חלוקה לפי קטגוריות, הצגת האפליקציות שכבר הורדו וחלק נפרד למשחקים.

התצוגה והאייקונים כעת גדולים וברורים יותר, וגם המידע על האפליקציה הנבחרת מוצג לרוחב המסך במקום בצדדים, זאת לצד הביקורות האחרונות. ניתן להוסיף אפליקציה לרשימת ה-Wishlist ולעבור עליה מאוחר יותר.

העיצוב החדש מגיע לאחר שגוגל כבר החלה בשדרוג חנות האפליקציות בסמארטפונים בגרסה 4. סביר להניח שבשבועות הקרובים השינוי יגיע גם לגרסאות ישנות יותר של מערכת ההפעלה, ואט אט השינוי בחנות יגיע לרוב המשתמשים. בחנות הישראלית אין עדיין גישה למוזיקה, וידאו וספרים כך שאצלנו המידע המוצג נכון לכרגע דל למדיי. מה עוד חדש?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:29 17.07.2013 | yony.z yony.z

    "האנדרואיד"? וואלה... מה עם ה-אפל או ה-iOS?

  2. 2

    21:30 17.07.2013 | gusovi gusovi

    מה איתם, באמת?

  3. 3

    07:35 20.07.2013 | Deadlytouch Deadlytouch

    http://gamestrike.co.il/

  4. 4

       | פורסם ע"י