הרשמה

מיקרוסופט רוצה להשתלט על הגיימינג במובייל

Age of Empires ומשחקי AAA בדרך לאנדרואיד ו- iOS

דיווח של רוייטרס טוען כי מיקרוסופט מעוניינת להביא את משחקי ה-Xbox וה-PC למכשירי האנדרואיד וה-iOS עד סוף השנה הנוכחית. מדובר כרגע במספר משחקים מסוימים ולא בפלטפורמה רחבת היקף, ומיקרוסופט במבצעת את העבודה ביחד עם המפתחת היפנית Klab כדי להתאים את המחשקים לסמארטפון.

אחד המשחקים שיושקו לפלטפורמה הניידת הוא Age of the Empires בגרסתו הקלאסית שתהיה זמינה להורדה בחנויות ה- Google Play וה- App Store. משחק זה יהיה במודל חינמי כך ששחקנים יוכלו לשחק בשלבים חינמיים לצד מיקרו-רכישות ותוכן בתשלום.

למרות שבמיקרוסופט עובדים רבות על השקת קונסולת ה-Xbox One החדשה, נראה כי הם מבינים שעולם המשחקים עובר לסמארטפונים. המכשירים של היום חזקים יותר ומסוגלים להריץ משחקים עתירי גרפיקה, ואת זה אנחנו רואים במשחקים רבים שכבר יוצאים לפלטפורמה הניידת כמו Need for speed, Real racing, GTA ועוד.

מעבר להמרת משחקי AAA לפלטפורמות מובייל, מיקרוסופט מתכננת לעשות שימוש נרחב במכשירים חכמים עם ה- Xbox One ואפליקציית ה- SmartGlass שמחברת בין המכשירים. למשל, נוכל להיות ב"חמ"ל" במשחק Battlefield 4 ולנהל את כל צוות הלוחמים בשטח עם מודיעין, מפת הכוחות ואפילו היכולת להזמין התקפות ארטילריה – וכל זה עם טאבלט או סמארטפון.

מאת איתי מקמל,
עורך אתר TGspot.co.il.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:40 27.06.2013 | sorce sorce

    עולם המשחקים לא עובר לסמארטפונים. זה כמו לומר שעולם המשחקים עובר לפייסבוק...
    לאנשים יש פלאפון, לאנשים משעמם, ולאותו סוג של אנשים לא אכפת להוציא עוד כמה דולרים על התעסקויות עם המכשיר...
    אין בכלל מה להשוות משחקים אמיתיים לשטויות שהמטרה היחידה שלהם היא להעביר לך את הזמן.

  2. 2

    15:28 27.06.2013 | ek355 ek355

    משחקי מולטיפלייר ש90% אחוז מהגיימרים משחקים באחד או בכמה מהם בחיים לא יעברו לניידים,זה פשוט לא תופס. מסכים עם 1. מצד שני זה נחמד שניתן להנות ממשחקים טובים גם כשלא נמצאים בבית (או שכשהמחשב התקלקל)

  3. 3

       | פורסם ע"י