הרשמה

מייג'ור נלסון על יתרונות ה- Xbox One

לא תסגור את ספריית המשחקים לשחקנים שקיבלו באן, תשלוט במדיה ממכשירים שונים

נראה שעל כל תגובה חיובית לחשיפות של מיקרוסופט בתערוכת E3 צצו עשרות ביקורות ושאלות נוקבות מצד המשתמשים, ורק בימים האחרונים מתחיל להתבהר הערפל סביב כמה מהסוגיות הכואבות והבוערות שמפריעות לגיימרים בכל הקשור ל-Xbox One.

רשת בטחון

אחת הביקורות החריפות שהושמעו נגעה לקשר בין קישוריות הרשת למשחקיות לשחקן יחיד, להזכירכם במהלך E3 מיקרוסופט חשפה כי ללא התחברות פעם ביממה לשירות ה-Live, כל ספריית המשחקים של ה-XBO תפסיק לתפקד כליל ותוכלו רק להזרים מדיה או לצפות בסרטים אך לא לשחק עד החיבור הבא.

בחשבון הטוויטר הרשמי של תמיכת ה-Xbox שאל גולש אם במקרה של הרחקה משירות ה-Live בצדק או שלא בצדק תחסם הגישה למשחקים שרכש במיטב כספו, ולחרדת המשתמשים ברחבי הרשת ענתה לו מיקרוסופט שאכן, במקרה של הרחקה הוא יפסיד אוטומטית את כל רשיונות המשחקים שרכש.

לאחר פרסום התגובה ותגובות נזעמות מרחבי הרשת נחלץ לעזרה Major Nelson ממיקרוסופט, אחת הדמויות המשמעותיות בנוכחות הרשת וקידום האקס בוקס לדורותיה, והבהיר שמדובר היתה בטעות ובתשובה שהיתה רלוונטית ל-XB360 ובהחלט לא תקפה ל-XBO. כמובן, הרחקה עדיין תמנע משחק מקוון מרובה משתתפים, אבל לא תמנע את העדכון השוטף או תסגור את ספריית המשחקים לשחקן יחיד.

חיבור HDMI-In בסלון

באותו הראיון מנה מספר פעמים המייג'ור את יתרונותיה היחסיים של ה-XBO, ואמנם לא הזכיר את סוני במילה אבל ברור למי הוא משווה את המוצר שלו. אחד הדגשים המשמעותיים מבחינתו הוא חיבור ה-HDMI-IN שמאפשר ל-XBO לחבר מדיה ממספר מקורות, הדוגמאות שניתנו היו צפייה בטלוויזיה בזמן משחק אופליין, הזרמה של משחקי Xbox360 דרך ה-UI של ה-XBO, ואף חיבור מחשב אישי כדי להנות ממגוון תכנים ומעבר הלוך ושוב ממשחק לצפייה ללא שינוי החיבורים או עצירת השירותים השונים.

בינינו? אחרי הדרמה סביב העדכון היומי והמבוכה הגדולה בהדגמות ב-E3 שחלקן בוצעו על מחשבים אישיים חזקים בהרבה מה-XBO ולא על הקונסולה עצמה, מיקרוסופט מפסידה בנקודות גם ככה, וסביר להניח שבלי סדרת משחקים בלעדיים יוצאי דופן בהבטחה שלהם או כמה צעדים משמעותיים לכיוון חווית הלקוח, סוני היא זו שתרוויח בגדול בעונת החגים הקרובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:15 17.06.2013 | boomboo boomboo

    שיגידו מה שיגידו החסימת אזור וזה שהxbox one ךק תצא בינואר לישראל כבר מחליט מה כל גיימר בישראל שרוצה קונסולה יקנה

  2. 2

    22:28 17.06.2013 | Idanrox124 Idanrox124

    לא יאמן שיש עוד אנשים בישראל שרוצים לקנות את הדבר הזה... אחרי הPC,PS4 לוקח ולוקח בענק ועד שמישהו יוכיח אחרת זו דעתי!

  3. 3

    17:50 18.06.2013 | yahel12 yahel12

    קודם כול, אין דבר פסול בלקנות XBOX ONE.
    היא עדיין פועלת ועובדת ומן הסתם אנשים יקנו גם אותה,זו לא העסקה הכי טובה בעולם,אבל יש אנשים (כמוני) שרגילים לכול המערכת של הXBOX העכשווית,ובכללי יותר מתחברים לקונסולה הזו.

    אני לא מנסה להוציא את MICROSOFT צודקים בעניין, כי הם ממש לא - כול ההסברים שהם נותנים זה שטויות במיץ כי בסופו של דבר החברה הזו רוצה למצוץ רק עוד כסף מאנשים,לא מספיק שאנחנו משלמים על חברות GOLD כול שנה הם גם נותנים לנו היטלים אחרים כמו החיבור לאינטרנט ועלות בשיתוף משחקים וכ'ו.

    ומי יודע? אולי כול ההיטלים האלו לא גרועים כמו שהם נשמעים וברגע שנשחק בקונסולה הם לא יהיו כל כך מפריעים.

  4. 4

       | פורסם ע"י