הרשמה

כל הפרטים של אירוע Nintendo Direct לחודש מאי

וגיבור בלתי צפוי שיככב במשחקים בלעדיים בעתיד

אירועי Nintendo Direct, ששודרו בארה"ב ובאירופה במקביל משחררים שטף של מידע חדש על כותרים עתידיים ל-Wii U  וה-3DS, כשההודעה החשובה ביותר באה מפיו של סאטורו איווטה, נשיא Nintendo. איווטה הודיע ששלושת המשחקים הבאים של המותג Sonic מבית SEGA, יהיו בלעדיים לקונסולות של Nintendo. הגיבור האיקוני של Sega נלחם במשך שנים רבות בפופולריות של סופר מריו כששני הגיבורים היו שייכים לקונסולות מתחרות, אבל היום – כש- Sega כבר רחוקה משוק הקונסולות, נראה שסוניק הקיפוד מצא לו בית חדש.

השותפות עם SEGA תתן ל-Nintendo אפשרות לעזור לקונסולה החדשה והמתקשה שלה למצוא עוד קונים בשוק. בהמשך להכרזת שיתוף הפעולה של השתיים, המשחק Mario & Sonic At The Sochi 2014 Olympic Winter Games, עכשיו בעשיה. משחקי האולימפידה של מריו וסוניק יכנסו לאולימפידת החורף עם אירועים חדשים, מקצים חדשים ועולמות מבוססי מריו וסוניק. עדיין אין תאריך השקה.

בנוסף לזה Sonic: The Lost World, הוכרז ונאמר שיהיה בלעדי ל-Wii U ול-3DS. נשיא Nintendo, סאטורו איווטה הודיע שפרטים חדשים יחשפו על המשחק בכנס E3. השותפות גם תכניס משחקים שהיו זמינים בעבר רק ל-Gamegear, הקונסולה הניידת של SEGA, באמצע שנות ה-90, ל-Nintendo eShop. בין המשחקים תוכלו למצוא:

Columns

Crystal Warriors

Defenders of Oasis

Dr. Robotnik's Mean Bean Machine

G-LOC: Air Battles

Shining Force 2: The Sword of Hajya

Sonic Blast

Sonic Drift 2

Sonic Labyrinth

Sonic the Hedgehog

Sonic the Hedgehog 2

Tails Adventure

Vampire: Master of Darkness.

משחקים חדשים ש-Nintendo הכריזו עליהם הם Game & Wario, שעתיד לצאת ב-23 ביוני לארה"ב וב-28 ליוני באירופה. בנוסף המשחק יהיה זמין ב-eShop. משחק נוסף בשם Island, נותן לכם לשלוח בין 2 ל-5 יצורים לאי קטן ולהאבק על נקודות בינהם, ומשחק פאזל חדש ובלעדי בשם Patchwork.

למרות כל המשחקים החדשים שיצאו בתקופה הקרובה המשחק המדובר ביותר הוא New Super Luigi U, שישוחרר בתקופת הקיץ ב-26 ביולי באירופה וחודש מאוחר יותר ב-25 באוגוסט בארה"ב. עוד תכני DLC ל-New Super Mario Brothers Wii U, מתוכננים לצאת בחודש יולי.

פרטים נוספים נחשפו על Pikmin 3, למשל שיהיה אפשרי לשחק אותו עם ה-Gamepad בלבד או להתשמש בו בתור אביזר נוסף שיראה את מפת המשחק. שלוש דמויות ראשיות בשם Alpha, Brittany ו-Charlie נחשפו ונאמר שיהיה אפשרי לשלוט בדמויות במשחק לא רק עם השלט אלא גם עם רוב אביזרי ה-Wii U.

עם כל המידע החדש שעלה באירועים אלה, Nintendo אמרו שפרטים נוספים יחשפו רק בתערוכת ה-E3, ושנוכל לשמוע על עוד כותרי Super Smash, Mario Kart, משחק Mario 3D חדש וכותרים נוספים – אם כי Nintendo לא תערוך אירוע מרכזי בכנס כמו חברותיה Sony ו- Microsoft.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:39 20.05.2013 | Bezo Bezo

    אחרי המהלך האחרון של Nitendo הם דפקו לעצמם את המוניטין. ועוד יותר הם דפקו את עצמם כלכלית.

  2. 2

    09:22 22.05.2013 | sagimi sagimi

    זוכרים את גיים בוי, נראה לי כמו תחילת הסוף של החברה.

  3. 3

       | פורסם ע"י