הרשמה

Resident Evil: בקרוב הריבוט?

בקאפקום שוקלים לשכוח מהעבר של סדרת Resident Evil, ולהתחיל אותה מהתחלה

 חוזרים למקורות? מסצ'יקה קאוואטה, מפיק המשחק Resident Evil: Revelations, חשף בראיון ל-Eurogamer כי חברת קאפקום שוקלת לבצע "Reboot" לסדרה - ולמעשה להתחיל אותה מהתחלה.

קאוואטה חשף את הרעיון כשדיבר על אפשרות להפוך את המשחק הבא בסדרה למשחק עולם פתוח. "אם נרצה ללכת על העולם הפתוח, עדיין נרצה לשמר את מה שהופך את Resident Evil ל-Resident Evil, ואת הדברים שהמעריצים אוהבים, אך גם נרצה להפוך את המשחק לנגיש בשביל שחקנים חדשים. דבר כזה יצריך מאיתנו לעשות ריבוט קטן, שיעביר את הסדרה למקום בו היא צריכה להיות כדי שהיא תוכל לעבוד גם בעולם פתוח", הוא אמר.

אם זה לא היה רמז מספיק כבה, קאוואטה המשיך לדבר על הרעיון: "מדובר רק בדעתי האישית, ויהיה צורך בהרבה החלטות כדי לעשות משהו כזה לסדרה, אבל זה משהו ש... זו בהחלט אפשרות".

 

האמת? התחלה מחדש לסדרה הזאת נשמעת כמו רעיון לא רע בכלל. המשחק הראשון בסדרה יצא לפני 17 שנים, ומאז הספיק סיפור הסדרה להפוך למסובך ומפותל במיוחד. שחקן שמתחיל לשחק היום במשחקים החדשים בסדרה לא יצליח להבין חצי ממה שהולך בהם - וריבוט כזה יוכל לפתור את הבעיה הזאת.

זאת ועוד - המשחקים האחרונים בסדרה, עם דגש על Resident Evil 6, לא כל כך הצליחו לשחזר את ההישגים של המשחקים הראשונים - וקהל המעריצים האדוק של הסדרה לא ממש מרוצה מהכיוון אליו היא הגיעה בשנים האחרונות. אם המשחקים הרגילים כבר לא עובדים - אולי ריבוט יעבוד?

לקאפקום היה לאחרונה נסיון עם ריבוט כזה,  כאשר לפני מספר חודשים יצא DmC: Devil May Cry - שמהווה ריבוט לסדרת הפעולה הוותיקה. DmC מציג גירסה חדשה של דאנטה, סיפור חדש לגמרי וגם אולפן פיתוח חדש - שגורם לכל המשחק להרגיש רענן מאוד, וגם שונה מהמשחקים שקדמו לו.

במקרה של DmC - הריבוט גם השתלם. המשחק זכה לביקורות נהדרות, והוא מציג נתוני מכירות לא רעים. אם Resident Evil יטופל בצורה קפדנית ואוהבת, על ידי אולפן משחקים מוכשר - לא מן הנמנע שהסדרה הזאת תוכל להרקיע לשחקים חדשים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:37 03.02.2013 | Hollow Hollow

    אחרי שהם כבר הרסו את DMC אז כבר ידעתי שזה רק עניין של זמן עד
    שהתור של Resident Evil יגיע אחרי זה בטח יגיע תור מגה מן אז למה לא שפשוט תעשה ריבוט לכול המשחקים שלה קאפקום חרא של חברה
    עוד שמים לי DLC בדיסק של המשחק שכבר קניתי ואחר כך מבקשים כסף כדי שאני יוכל לשחק הם יותר גרועים מEA

  2. 2

    17:35 05.02.2013 | Tracing Archer Tracing Archer

    >נתוני מכירות לא רעים
    לא. ממש לא. המצב שלו עד כדי כך גרוע שקאפקום, שהורידו את הציפיה מ5 מיליון ל2 מיליון ירדו ל1.2 מיליון עותקים, וגם את זה אני בספק אם הוא יגרד כי הוא חרא משחק.
    ירקו למעריצים בפרצוף, ובמקום זה אנשים קונים את הDMC HD COLLECTION ששווה כל שקל.

  3. 3

       | פורסם ע"י