הרשמה

חדש לאייפון: Temple Run 2 ו-Final Fantasy חדש

שני משחקים ענקיים הגיעו הלילה לחנות האפליקציות

 תפנו מקום באייפון שלכם: שני משחקים חדשים שוחררו הלילה בחנות האפליקציות של אפל, ולשניהם יש פוטנציאל להפוך ללהיטים הגדולים של ה-iPhone. המשחק הראשון: Temple Run 2. השני: Final Fantasy: All the Bravest.

Temple Run 2 הוא ההמשך הרשמי ללהיט Temple Run, "משחק ריצה" תלת-ממדי שהיה הלהיט הגדול של האייפון לפני כשנה. המשחק החדש מציג גרפיקה משופרת, ביצועים טובים יותר וכמה אלמנטים חדשים למשחקיות. כמו המשחק הראשון, גם Temple Run 2 לא יעלה לכם כסף, וניתן להוריד אותו כבר עכשיו בגירסה המתאימה גם ל-iPhone וגם ל-iPad.

יוצרי המשחק מבטיחים שגירסת האנדרואיד לא תאחר לבוא - והיא צפוייה להגיע לחנות Google Play במהלך השבוע הבא.

Final Fantasy All the Bravest הוא משחק חדש לגמרי בסדרת Final Fantasy, שמתמקד הפעם במערכת הקרבות של הסדרה. המשחק מאחד בין גיבורי כל המשחקים הקודמים, ומציב אותם בסדרה של קרבות רבים אל מול כל האויבים המוכרים בסדרה. 

מערכת הקרב עצמה היא ה-Active Time Battle (ראשי התבות, ATB, זהים לראשי התבות של שם המשחק), שהיא שילוב בין מערכת קרב בתורות לבין מערכת קרב בזמן-אמת. לכל דמות יש  "מד זמן" משלה, שמתרוקן ברגע שהיא מבצעת פעולה, ומתמלא לאיטו עד הפעולה הבאה - מה שדורש מהשחקנים לתזמן את הפעולות שלהם בקפידה, ולשים עין גם על מדי הזמן של האויבים.

המשחק, שזמין בשלב זה אך ורק ל-iPhone, עולה 3.99 דולרים, וזמין להורדה ב-App Store. הביקורות הראשונות לא ממש מהללות אותו, וטוענות שמערכת הקרב פשטנית מאוד - מה שאומר שמומלץ להוריד רק אם אתם מעריצים שרופים של הסדרה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:54 17.01.2013 | ek355 ek355

    זה כל מה ששינו בטמפל ראן 2? אני לא יודע למה אני מצפה ליותר מדי ממשחקים..

  2. 2

    23:25 18.01.2013 | tomerc10 tomerc10

    שניהם זוועה...
    הפיינל פנטזי הוא סתם באטן משינג בלי אסטרטגיה בשיט.
    וטמפל ראן 2 זה אותו החרא רק בhd ועם גבעות.

  3. 3

       | פורסם ע"י