הרשמה

לאספנים: "מהדורת המפתחים" של Dead Space 3

זו לא "מהדורת אספנים", זו "מהדורת המפתחים". מה יש בה?

 אם אתם בקטע של מהדורות אספנים, כדאי שתכינו כבר עכשיו 160 דולרים: אולפן המשחקים Visceral Games חשף את מהדורת האספנים של המשחק Dead Space 3, שמכונה על ידו "Dev-Team Edition" - מהדורת צוות הפיתוח. המהדורה תהיה מוגבלת ל-5,000 עותקים בלבד, ותכלול המון בונוסים פיזיים שיעשו לכם שמח על המדף.

את המהדורה הכינה חברת Treehouse Brand Stores, שמתמחה בהכנת מהדורות מיוחדות כאלה. המהדורה עצמה מצטרפת לשתי המהדורות המיוחדות של משחקי הסדרה הקודמים, שהפכו לפריטי אספנות מבוקשים ונמכרים כיום ב-Ebay במחירים גבוהים. סביר להניח שגם המהדורה הזאת תהפוך במהרה ליוקרתית ונדירה במיוחד.

"מהדורת צוות הפיתוח" מגיעה בקופסת מתכת ענקית, בגודל 13 אינץ'. בתוכה תוכלו למצוא פסל בגודל 8 אינץ' של Black Marker, בקבוק מים (שמשמש במשחק כערכת בריאות), גלויות, פוסטרים, ספר אמנות בן 96 עמודים ועוד שלל הפתעות:

רוצים? כדאי שתזמינו כבר עכשיו: המהדורה מתומחרת ב-160 דולרים, ומכיוון שהכמות מוגבלת, סביר להניח שכל העותקים שלה יימכרו עוד לפני יציאת המשחק לחנויות. אם אתם רוצים לחסוך כמה עשרות דולרים, ניתן לרכוש את המהדורה ללא עותק של המשחק (דהיינו - רק את הבונוסים הפיזיים) בעלות של 100 דולרים. 

זה קצת מצחיק שהגענו לתקופה בה ניתן לרכוש מהדורה מיוחדת של משחק ללא העותק של המשחק - אבל היי, מי אני שאתווכח עם צוות הפיתוח של המשחק. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:52 13.01.2013 | tomerc10 tomerc10

    האמת היא שזה די הגיוני...אם מישהו כבר עשה pre order ממזמן למשחק למה שישלם עוד פעם בשביל עותק שהוא לא צריך?

  2. 2

    11:57 14.01.2013 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    600 שקל, קצת נסחפו

  3. 3

       | פורסם ע"י