הרשמה

הסרט של Gears of War חוזר לחיים

מרקוס פיניקס עדיין לא אמר את המילה האחרונה בכל הקשור לסרט הקולנוע שלו

 עוד לא חלפה תקוותנו לסרט בכיכוב מרקוס פיניקס: המגזין ההוליוודי Variety מדווח שתעשיית הסרטים מתעניינת שוב במותג Gears of War, ושבימים אלה נעשים נסיונות להחיות את הפרוייקט הקולנועי לפי סדרת המשחקים.

דיבורים ראשונים על סרט לפי Gears of War שמענו כבר בשנת 2007 - אז רכשה חברת ההפקות New Line את הזכויות להפקת סרט כזה. עם זאת, בשנים שעברו מאז New Line בחרה להתמקד במקום בהפקה הקולנועית של "ההוביט", ולדחות בינתיים את העיבוד הקולנועי להרפתקאותיו של מרקוס.

כעת, נראה שהעניינים מתחילים לזוז שוב: בהוליווד מחפשים מותגים גדולים בשביל להכין את סרטי הקיץ הבאים, ו-Gears הפך לסחורה לוהטת. בהוליווד כבר מסתובב דראפט ראשון לתסריט של Gears of War, אותו כתב התסריטאי סטוארט ביטי (שכתב גם את "שודדי הקריביים: זרמים זרים"), אך לא ברור אם הדראפט הקיים יהיה הבסיס לסרט הבא או לא. 

 

כמו שאני תמיד כותב כשמדובר בידיעות הוליווידיות - העניין הנוכחי במותג לא אומר שבקיץ הקרוב כולנו נצא לבית הקולנוע ונראה בחורים שריריים מחסלים חייזרים באמצעות מסורים חשמליים. התעשייה ההוליוודית היא מורכבת ומסובכת, ופרוייקטים קמים ונופלים שם על בסיס יומי. עם זאת - ל-Gears of War בהחלט יש סיכוי להפוך לסרט פעולה, בעיקר בזכות הסגנון האמנותי המאוד מגובש וברור של המשחקים, שיכול להראות טוב גם על המסך הגדול של בית הקולנוע. 

נמתין לראות אם החליפות בהוליווד יחליטו הפעם לתת אור ירוק להפקה - או שכמו בפעם הקודמת נאלץ לחכות עוד כמה שנים טובות עד הפעם הבאה שנשמע על הסרט הזה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:20 10.10.2012 | ליעקב ליעקב (אורח)

    אני יזיין אותך יהומו יחתיכת בתול מזדיין

  2. 2

    15:19 10.10.2012 | גבר סיני גבר סיני (אורח)

    לא

  3. 3

    09:41 11.10.2012 | shalom_23 shalom_23

    אני ממש מרחם עליך כנס לאתר הזה מלא טופס שיטפלו בך
    מצבך מחמיר
    http://www.beer-ness.co.il/contact.asp

  4. 4

    21:19 12.10.2012 | שי שי (אורח)

    חולה הנפש הזה הוא בושה וחרפה לאתר שלכם. אני לא מבין מה הבעיה
    לא לאפשר לתגובות כאלה להתפרסם.

  5. 5

       | פורסם ע"י