הרשמה

Metal Gear Solidים חדשים הוכרזו

קונאמי חוגגת 25 שנה ל-Metal Gear וחושפת שני משחקים חדשים וסרט

 מזל טוב סנייק, אתה כבר ילד גדול! חברת המשחקים קונאמי חוגגת 25 שנים למותג Metal Gear, וחושפת שני משחקים חדשים בסדרה. באירוע שנערך ביפן נחשף Metal Gear Solid: Ground Zeroes, משחק חדש שיציג עולם פתוח ומנוע גרפי חדש לגמרי. כמו כן, נחשף גם קיומו של משחק סוציאלי חדש בשם Metal Gear Solid Social Ops, כמו גם סרט הוליוודי המבוסס לפי סדרת המשחקים. 

נתחיל מההודעה המרכזית: Metal Gear Solid: Ground Zeroes, הוא המשחק המרכזי הבא בסדרת משחקי הפעולה-התגנבות הותיקה. בקונאמי לא רצו שהמשחק ייחשף לציבור הרחב, לכן אסרו על משתתפי האירוע החגיגי בו הוא הוצג לצלם את ההדגמה שלו או אפילו לצייץ עליו בטוויטר - אבל האנשים לא ממש שמעו להנחיות, ושיתפו מידע בנוגע למשחק ברשתות החברתיות.

ככל הנראה, Ground Zeroes יהיה משחק עולם פתוח, בכיכוב הגירסה המבוגרת של סוליד סנייק. המשחק ירוץ במנוע המשחק החדש Fox Engine, ולפי האנשים שראו את ההדגמה מדובר במנוע מתקדם ומרשים: "Ground Zeroes במנוע Fox - פרטים עשירים, עולם פתוח, וסנייק הזקן חוזר!", כתב אחד מהממשתפים באירוע בחשבון הטוויטר שלו.

ככל הנראה, הדמו שהוצג באירוע רץ על מחשב PC מודרני, ולא על אחת מקונסולות המשחק הנוכחיות - מה שמצביע ש-Ground Zeroes יהיה משחק המיועד לדור הקונסולות הבא. בקונאמי לא סיפרו מתי המשחק צפוי לצאת, ועל איזה פלטפורמות.

 

Ground Zeroes הוא לא ה-Metal Gear Solid החדש היחיד שהוצג באירוע. במקביל אליו נחשף גם Social Ops, משחק חברתי שיעלה לרשת המשחקים GREE לקראת סוף השנה. המשחק צפוי לכלול גרפיקה תלת-ממדית מלאה, ולהשתמש במנוע המשחק Unity. הצצה ראשונה למשחק נקבל בתערוכת המשחקים היפנית TGS, שתערך בעוד קצת פחות מחודש בעיר טוקיו.

ולסיום - יש גם סרט: קונאמי חשפה שאולפני קולומביה ההוליוודים עובדים על סרט באורך מלא בכיכוב סנייק וחבריו. את הסרט מפיק הישראלי לשעבר אבי ארד, שהפיק להיטים רבים כגון טרילוגית X-Men, סרטי איירון מן והסרט החדש של ספיידר-מן. "במשך שנים נאבקתי כדי להביא קומיקס לבתי הקולנוע - ומשחקי וידאו הם הקומיקס של ימינו אנו", אמר ארד על הפרוייקט הקולנועי החדש שלו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:39 30.08.2012 | solid solid (אורח)

    לא יודע בנוגע לסרט כי המשחקים הם כבר סרט בפני עצמם

  2. 2

    23:29 30.08.2012 | D D (אורח)

    יש סרט והא ממש גרוע, בבקשה לא להתייחס ליעקב הוא ילך לבד אם לא נאכיל אותו

  3. 3

    03:29 01.09.2012 | צ'אמבה-לולו צ'אמבה-לולו (אורח)

    יעקב, אם זה כל כך בא לך אז תטוס לתאילנד!
    יש שמה הרבה ליידי-בויז והם ימותו עליך.

  4. 4

    08:45 02.09.2012 | Klayman Klayman

    הוכרז ל360/PS3. כדאי לעדכן את הכתבה.

  5. 5

       | פורסם ע"י