הרשמה

נינטנדו מתחילה להתאושש

עדיין מפסידה - אבל פחות

 בדרך לרווחיות? נינטנדו שחררה דו"ח כלכלי חדש, שחושף שביצועי החברה השתפרו ברבעון האחרון בהשוואה לקודמו. למרות השיפור, נינטנדו עדיין נמצאת בהפסדים - אך המגמה נכון לעכשיו היא חיובית, והחברה מקווה לחזור לרווחיות עד סוף מרץ 2013.

הכוכבת הגדולה של נינטנדו היא קונסולת ה-3DS, שמכירותיה השתפרו בחודשים האחרונים. החברה הצליחה למכור בין אפריל ליוני 1,680,000 יחידות של הקונסולה - כמיליון יחידות יותר ממה שהצליחה למכור בתקופה המקבילה בשנה שעברה. במהלך תקופה זו נמכרו גם 7,390,999 משחקים לקונסולה - עלייה של 4,530,000 משחקים מהתקופה המקבילה אשתקד.

בסך הכל, הצליחה נינטנדו למכור עד היום 19 מיליון יחידות 3DS, ו-52.81 מיליון משחקים לקונסולה. עם זאת, יש לציין שבחודשים האחרונים החברה מכרה את הקונסולה עצמה בהפסדים - ולכן המכירות הטובות של החומרה לא תרמו לקופת החברה, אלא רק הקטינו אותה. בנינטנדו שמחים לספר שזה כבר לא המצב: החל מחודש זה, תתחיל החברה להרוויח כסף על כל קונסולת 3DS שתמכר - מה שוודאי ישפר את הביצועים שלה גם ברבעון הבא.

 

ומה מצב ה-Wii? לא ממש טוב. קונסולת התנועה של נינטנדו היא כבר מזמן לא "הדבר הגדול" בתעשיית המשחקים. במהלך הרבעון האחרון ה-Wii מכרה 710,000 יחידות בלבד, וכלל יחידות ה-Wii שנמכרו עד היום עומד על 95.85 מיליון יחידות, שזה סכום מופלא - שכנראה לא ממש ישתנה במהלך שארית ימיה של הקונסולה.

בנינטנדו עדיין מצפים למכור עד סוף השנה הפיננסית הנוכחית כ-10.5 מיליון יחידות של קונסולות ה-Wii, אך מחשיבים בתחזית הזאת גם את ה-Wii U, קונסולת הדור הבא של החברה שצפוייה לצאת לקראת סוף השנה. לגבי ה-3DS, החברה מקווה להצליח למכור לפחות 18.5 קונסולות כאלה עד סוף השנה הפיננסית.

בסך הכל, הפסידה נינטנדו ברבעון הנוכחי 141 מיליון דולרים - שיפור לעומת ההפסדים ברבעון הקודם, שעמדו אז על 210 מיליון דולרים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י