הרשמה

שמועה: שני משחקי "קאסטלווניה" חדשים בדרך

חוזרים לצוד ערפדים בשני משחקים חדשים בסדרת הפעולה המיתולוגית

 ממשיכים לצוד זומבים: פול גייל מהאתר Paul Gale Network, שכבר חשף בעבר משחקים לפני שאלה הוכרזו רשמית, מספר על שני משחקים חדשים בסדרת Castlevania שצפויים להחשף במהלך תערוכת E3 הקרובה.

המשחק הראשון הוא Castlevania: Mirror of Fate, משחק דו-ממדי "קלאסי" שצפוי לצאת לקונסולת ה-3DS של נינטנדו. המשחק, שנמצא בפיתוח כבר מעל שנה, צפוי לכלול שימוש מעניין במצלמות של הקונסולה, כך שהמצלמה הקדמית שלה תהפוך לסוג של מראה שתאפשר לשחקנים לצלם את עצמם משחקים וככל הנראה להשתמש בפרצוף שלהם בחלקים מסויימים במשחק.

יש לציין שמשחקי קאסטלווניה דו-ממדיים נחשים לטופ של הטופ של ז'אנר משחקי הפעולה הלא-ליניאריים בדו-ממד (ז'אנר שזכה לכינוי "מטרואידווניה", על שם סדרת משחקי Metroid וסדרת קאסטלווניה עצמה). בשנים האחרונות יצאו כמה משחקים כאלה לקונסולת ה-DS של נינטנדו, שנחשבים בין המשחקים הטובים ביותר של הקונסולה. יש לקוות ש-Mirror of Fate יצליח לשמור על רף האיכות הגבוה, גם בקונסולה החדשה.

המשחק הנוסף הוא Castlevania: Lord of Shadows 2, המשך למשחק הפעולה התלת-ממדי שיצא לאחרונה לקונסולות ה-Xbox 360 והפלייסטיישן 3. לפי פול גייל, המשחק החדש יצא הפעם גם ל-Wii U ול-Vita, בגירסאות שכנראה יכללו מספר תכונות ייחודיות בזכות מסכי המגע שלהן.

 

פרט מעניין במיוחד בדיווח של פול גייל מספר על כך שבמקור תוכנן Mirror of Fate להיות משחק מולטי-פלטפורם, שהיה אמור להגיע הן ל-3DS והן ל-Wii U במקביל. המשחק היה אמור לכלול אפשרות לשחק במקביל על גבי שתי הפלטפורמות, ולשתף פעולה עם שחקנים אחרים בלי קשר לקונסולה עליה הם משחקים.

לבסוף בחרה קונאמי, מפיצת המשחק, לוותר על גירסת ה-Wii U של המשחק הדו-ממדי ולהכין במקומה גירסה למשחק התלת-ממדי. 

אם הדיווח נכון, סביר להניח שנראה את שני המשחקים במהלך תערוכת E3 המתקרבת, שתפתח בעוד שבועיים בלבד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:03 22.05.2012 | YT YT (אורח)

    למי אכפת הז'אנר של קאסטל וניה מת כבר זהו בייייייייי

  2. 2

    15:04 22.05.2012 | קרירין קרירין

    לי אכפת -אני אוהב את הסידרה

  3. 3

    16:46 22.05.2012 | ל-1 ל-1 (אורח)

    הזאנר של castlevania (יותר נכון זאנר metroidvania) לא מת וימשך תמיד. זה שאתה ילד קטן ומטומטם שחושב שאתה "גיימר" רק בגלל שאתה רק משחק משחקי FPS שלא באמת צורך יכולות חוץ מלירות באותם אויבים דומים מאשר משחקים אמיתיים, לא כל כך נותן לך זכות להביע דעה לסדרת משחקים אגדית

  4. 4

    18:49 22.05.2012 | k k (אורח)

    אני רוצה משחקי קאסטלווניה דו מימדים לPS3 ):
    "הרמוני אוף דיספייר" לא מספיק לי כבר ):::::

  5. 5

       | פורסם ע"י