הרשמה

נחשף Soul Sacrifice: סיבה טובה לקנות Vita?

הלהיט הבא של ה-Vita? סוני חושפת את Soul Sacrifice, משחק פעולה עם טוויסט אלים וכואב במיוחד

 בסוני כבר מכינים את משחק ה-AAA הבא ל-Vita: מגזין המשחקים היפני Famisu חשף פרטים ראשונים לגבי Soul Sacrifice, מה שמצטייר כאחד המשחקים המושקעים ביותר לקונסולת המשחקים הניידת העוצמתית של סוני. המשחק נחשף לראשונה לפני מספר שבועות בפרסומת מסתורית שהציגה רק את שמו - וכעת סוני משחררת סוף סוף פרטים קונקרטיים לגביו.

ראשית נתחיל ב"מה זה": למרות שמו, Soul Sacrifice הוא לא המשחק הבא בסדרת Dark Souls ו-Deamon's Souls, אלא מותג חדש לגמרי, שמפותח על ידי קיג'י אינפונה, מפתח המשחקים היפני הוותיק שהמציא בעבר את מגה-מן, ועבד בשנים האחרונות על סדרות המשחקים Dead Rising ו-Lost Planet. 

המשחק צפוי להיות משחק פעולה מגוף שלישי, בו השחקנים ימצאו את עצמם כלואים בתוך ספר שטני ומסתורי. בתוך הספר יצטרכו השחקנים להביס שדים ענקיים בעזרת מתקפות קסומות - כשהמשותף לכולן הוא האלימות המוגזמת שלהן. ועכשיו בא הטוויסט: האלימות הזאת לא מכוונת לעבר השדים אלא לעבר הדמות שלכם: כדי לבצע התקפות חזקות במיוחד, תאלצו להקריב חלקים מגופכם.

נשמע מזעזע? בהחלט. ההתקפה Gleipnir תדרוש מכם לקצוץ חמש אצבעות מאחת הידיים שלכם, ואז לתת אגרוף חזק במיוחד בעזרת העצמות החשופות. התקפת ה-Gorgon תגרום לכם לירות קרני לייזר לאחר שתעקרו לעצמכם את העיניים - והתקפת ה-Excalibur תאפשר לכם לשלוף לעצמכם את עמוד השדרה (!) ולהפוך אותו לחרב (!!). סוג של God of War, רק בגרסה המזוכיסטית.

בסוני מספרים שהמשחק נמצא בערך בנקודת האמצע של הפיתוח שלו, ושהם מקווים לשחרר אותו לשוק היפני בחורף הקרוב. אם לוח הזמנים הזה יהיה תקף במציאות, סביר להניח שלמערב יגיע המשחק בתחילת שנת 2013.

ה-Vita של סוני דרושה באופן נואש למשחקי AAA מוצלחים ומקוריים כדי להצדיק את קיומה. כרגע, למרבה הצער, הקונסולה סובלת ממחסור די רציני בכאלה - ונראה של-Soul Sacrifice יש בהחלט סיכוי להפוך למשחק חובה לבעלי הקונסולה המורעבים.  

עם זאת, צריך לזכור שמדובר בשלב מאוד מוקדם בפיתוח המשחק - ושהרבה מאוד דברים יכולים להשתבש. דבר אחד בטוח: קונספט מגניב כבר יש לו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:31 09.05.2012 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    אהבתי את הרעיון של המשחק
    מחכה שיהיה לי מספיק כסף לקנות את המכשיר

    שאלה ה 3G יצא כבר בארץ

  2. 2

    16:15 09.05.2012 | POKEMON MASTER POKEMON MASTER

    נראה סבבה לגמריי

  3. 3

    16:36 09.05.2012 | aaaaaaa aaaaaaa (אורח)

    מה זה AAA

  4. 4

    17:15 09.05.2012 | DASD DASD (אורח)

    ל-3
    AAA זה אומר משחקים אם איכות טובה או בגדול משחקים טובים

  5. 5

    19:28 09.05.2012 | Dooby1 Dooby1 (אורח)

    ואני הייתי בטוח שזה ממשפחת ...soul caliber

  6. 6

       | פורסם ע"י