הרשמה

בליארד רוצה שתחזרו ל-WoW

הפתרון לנטישת השחקנים מ-World of Warcraft: מגילת התחייה
ad banner

 מסתבר שלא דרקונים ולא מכשפים הם האיום המרכזי על אזארות', ושיש דבר שמטריד הרבה יותר את אנשי Blizzard: נטישת השחקנים משרתי World of Warcraft.

החברה שמאחורי World of Warcraft, משחק התפקידים ההמוני הפופולרי בעולם (עדיין), יוצאת בצעדים חסרי תקדים כדי למשוך בחזרה גיימרים שפרשו מהמשחק המצליח. בחודשים האחרונים מספר המנויים של WoW יורד באופן תמידי - ובבליזארד עושים כל מה שאפשר כדי לנסות למתן, או אפילו להפוך, את המגמה.

הפתרון החדש של החברה היא "מגילת התחייה" - חפץ קסום ששחקנים קיימים יכולים להשתמש בו כדי להחזיר שחקנים שכבר נטשו. גיימרים שיחזרו ל-WoW בעזרת מגילת התחייה יזכו למספר בונוסים משמעותיים, שלתקוות החברה יהיו מספיק מפתים כדי לשכנע אותם לחזור.

 

ad banner

רשימת הבונוסים:

  • שדרוג מיידי של דמות אחת לרמה 80  - כמעט הרמה הגבוהה ביותר במשחק.
  • שדרוג חינם לכל חבילות ההרחבה והעדכונים שיצאו ל-WoW מאז ומעולם - מה שאומר ששחקנים שהפסיקו לשחק חודש אחרי שהמשחק יצא במקור יוכלו לקבל, לגמרי בחינם, את כל חבילות ההרחבה עד Cataclysm.
  • מעבר שרתים חינמי לשרת בו משחק השחקן המזמין.
  • מנוי של שבוע בחינם.

גם השחקנים המחזירים יקבלו בונוס קטן, בדמות Mounts - חיות מסע בעזרתם יכולים השחקנים להגיע ממקום למקום בצורה מהירה ונוחה יותר.

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:05 08.03.2012 | TheBaker TheBaker

    מהכי נואשים חחחח
    נראה לי שאני ישתמש בזה רק בשביל הבונוסים ואולי יחזור לשחק יותר מאוחר

  2. 2

    15:19 08.03.2012 | weasel weasel

    השאלה היא, האם זה יעבוד בישראל?
    "מגילת התחייה" הקודמת לא היתה זמינה לשחקנים ישראלים.

  3. 3

    15:45 08.03.2012 | אח אח (אורח)

    אין מה לעשות, תשומת הלב הגדולה ל-Diablo 3 מוציאה, ובצדק, מאנשים את החשק לשחק ב-WoW.
    נראה בכלל כמה שחקנים יהיו כשהמשחק יצא.

  4. 4

    16:47 08.03.2012 | ארז ארז (אורח)

    מה הקשר בין דיאבלו 3 לבין WoW? דווקא בשנה האחרונה יצאו כמה משחקי MMORPG חזקים ששואבים אליהם שחקני WoW ותיקים, כמו Rift ו-SWTOR. מעבר לעובדה ש-WoW כבר די זקן, כבר לא נראה כל כך טוב היום ביחס למשחקים חדשים יותר בז'אנר, ואחרי כמעט 8 שנים - לאנשים פשוט נמאס.

  5. 5

    17:22 08.03.2012 | Zeev Zeev

    הייתי חוזר למשחק אם היו נותנים -לי- את הדבר הזה, ולא לשחקן שהחזיר אותי.
    אבל כנראה שזה לא יעבוד.

  6. 6

    19:12 08.03.2012 | ל 5 ל 5 (אורח)

    זה בדיוק מה שאתה מקבל שאתה חוזר , לפחות לפי מה שהבנתי , מה שהמחזיר מקבל זה מאונט.

  7. 7

    23:06 08.03.2012 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    5 אתה מקבל את כל הדברים הטובים האלו, רק מי שהזמין אותך מקבל MOUNT, זה הכל.

  8. 8

    00:52 09.03.2012 | ek355 ek355

    אולי במקום זה,שישלחו נציג מטעם החברה שיבוא לבית שלי וינשק לי את התחת..

  9. 9

    09:27 09.03.2012 | אני אני (אורח)

    כן, זה רעיון חדש. ממש לא שיפור של רעיון שהיה קיים ממש ממש מזמן רק היה צריך לעבור שדרוג כדי להתאים לתקופה.... לא...

  10. 10

    10:06 09.03.2012 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    ישראל כמובן לא נכללת...הרגע בדקתי ;/

  11. 11

    18:40 09.03.2012 | ניצן ניצן (אורח)

    צעד מעורר רחמים. שיהפכו את המשחק למעניין ואז נחזור

  12. 12

    19:40 09.03.2012 | Tracing Archer Tracing Archer

    לא חסרים MMO שעושים את זה גם ומחלקים מתנות למי שלא שיחק תקופה ארוכה.
    גם החינמיים עושים את זה.

  13. 13

    19:46 09.03.2012 | השתמשתי בשירות השתמשתי בשירות (אורח)

    הוא פועל במידה ומישהו מחו"ל שולח לך SOR.
    לאלו שעזבו אני ממליץ להשתמש בשירות הזה. הרבה השתנה במשחק והגישה הזו של "המשחק הזה גרוע... בלה בלה בלה, יש משחקים שעושים את זה יותר טוב" פשוט לא מחזיקה מים.

  14. 14

    20:18 09.03.2012 | איתן איתן (אורח)

    זה לא יעזור שיורידו את המחיר החודשי

  15. 15

    22:34 09.03.2012 | מישו מישו (אורח)

    חבר'ה, תרגיעו, זו טכניקת שיווק! "מגילת התחיה" קיימת עוד מתקופת טרום ההרחבה הראשונה! הם פשוט שיפרו קצת את הבונוסים! המשחק הזה הוא עדיין המשחק ההמוני הכי מצליח בעולם, מכניס לבליזארד מיליארדים, בעל מיליוני מנויים משלמים שנהנים ממנו אין שום סיבה בעולם שהם יורידו את המחיר החודשי!
    מתי שוואו יצא בליזארד בעצמם אמרו שמספר המנויים כנראה יעלה עד השנה החמישית של המשחק, ומה אתם יודעים? הוא החזיק בעליה עד השנה השביעית! יותר טוב ממה שהם ציפו! איך זה מתפרש אצלכם כמודאגים? אי אפשר לעלות לנצח! עליה לא אומרת שאין ניתוקים אלא רק חיבורים חדשים, אלא שמספר החיבורים החדשים עולה על זה של הניתוקים. בסופו של דבר כל מוצר יראה האטה! תראו את פייסבוק לדוגמא, כל יום מתנתקים יותר אנשים מחדשים שמתחברים.
    כשרשת חנויות מצליחה יוצאת במבצע "1 1" אתם ישר קופצים ואומרים שהיא קורסת? וואו, זה מדהים, היכולת הפנומנלית שלכם להצליח לקשר כל דבר למשהו לא קשור בכלל. יעבור לידכם מנכ"ל בליזארד ברחוב ויגיד לכם "בוקר טוב" אתם ישר תקפצו ותגידו שבליזארד נואשים אז הם שולחים את המנכ"ל למסע "נחמדות" ללקוחות פוטנציאלים ברחובות?

  16. 16

    08:30 10.03.2012 | גדשגדש גדשגדש (אורח)

    בליזארד תודה על הרמה 80 ואבל לא נראה לי שאני ישתמש בשבוע חינם אולי פשוט החכה לההרחבה

  17. 17

    08:34 10.03.2012 | אדון שוקו אדון שוקו (אורח)

    ל15 רואים שהם נואשים כבר בגלל הם מתחילים לחלק לכל השחקים דמות רמה 80

  18. 18

    12:07 10.03.2012 | Aldor Aldor

    17 הנה אתה רואה אתה טמבל ובכלל לא קראת את מה שהוא אמר או מה שכתוב בכתבה?? איזה כל החשקנים!??! רק למי שחזר למשחק, ותאמין לי שעיקר המשחק (כמו רוב משחקי הMMO)הוא הENDGAME ואם אתה תחזור למשחק ותתבאס בגלל שאתה רמה נמוכה ואין הרבה מה לעשות ואולי בגלל זה אפילו פרשת אז נותנים לך לחזור ישר לעניינים.. זה צעד חכם.

  19. 19

    12:40 10.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    כבר הרבה זמן wow היה נחשב בתור הmmo הכי טוב כי לא הייתה הרבה מאוד תחרות אבל עכשיו יש את swtor ובמשך השנה יצאו כם gw2 וtera אני לא בטוח אבל אני חושב שגם firefall יכול להיות שהוא יצא (אבל אני לא סגור על זה אני לא עוקב אחרי המשחקים האלה יותר מדי) אז כן בליזארד נואשים ויש להם סיבה להיות כי כמו שאני רואה את זה הלך על wow וגם אסור לשכוח שלgw2 וtera לא צריךף לשלם כל חודש וfirefall הוא בכלל בחינם

  20. 20

    13:40 10.03.2012 | ל18 ל18 (אורח)

    18 אתה מפגר אתה לא מכיר משיהו במשחק שלא פרש אף פעם ליותר מחודש ? כי אני לא

  21. 21

    14:36 10.03.2012 | אני אני (אורח)

    19, תהיה בריא, אין לך מושג מה קורה מסביבך בעולם. באמת, אתה חי בבועה.
    אתה יודע בכלל מה זה "נואש"? אתה בכלל יודע איך עובד העולם שאתה חי בו?
    אני אסביר לאט, שתבין.
    מוצר כמו WOW, שמוגדר כ"בידור דיגיטלי" הוא לא מקור הכנסה אינסופי.
    אני יודע שהמשפט האחרון היה מסובך, אני אסביר לעומק.
    "בידור דיגיטלי" (כמו WOW) נצרך במשך תקופה מסויימת ואז חדל מלהתקיים. לדוגמא, סרט בקולנוע. לא משנה איזה סרט, תמיד יהוא היום שבו הוא כבר לא יוקרן על המסך הגדול.
    או, ותנסה לעקוב, זה מתחיל להיות מורכב, משחק המוני (כמו WOW) שבו יבוא היום שאנשים חדשים יפסיקו לשחק בו, ותחל מגמת ירידה.
    בסוג כזה של סחורה אתה קובע כמה יעדים.
    הראשון, והקריטי ביותר, זה שהמוצר יחזיר את ההשקעה בו.
    WOW החזיר את ההשקעה הראשונית שהושקעה בו, עד פה אתה עוקב אחרי?
    היעד השני הוא שהמוצר יכניס מידה מסויימת של רווחים כדי לקבוע שהיה משתלם להשקיע בו מלכתחילה.
    אני חושב ש WOW הגיע לשלב הזה גם, אתה לא חושב?
    כשיוצא מוצר כזה נוהגים לחשב מתי בערך כל שלב שתארתי יגיע. WOW החזיר את ההשקעה שלו מוקדם יותר מהצפוי, הגיע לסטטוס "משתלם" מוקדם מהצפוי, ואפילו שמר על סטטוס "בצמיחה" יותר זמן מהצפוי. הירידה, שצפו שתגיע בשנה החמישית הגיעה בשנה השביעית כפי שצויין כבר כאן.
    אם נניח מוצר לא מחזיר את ההשקעה שלו, החברה המפתחת יכלה להחשב כ"מודאגת". אני אפילו אתן לך לצאת בשלום עם לקרוא לחברה מודאגת כי המוצר שלהם עדיין לא רווחי. אבל כשהמוצר שלך עבר את התחזיות הכי אופטימיות, והצעד הבא שלך זה להציע פרס דיגיטלי ללא שום ערך כספי לאנשים שיחזרו לשלם להם כסף (זה נקרא לעשות כסף מכלום) ואתה אומר שהם מודאגים... ובכן... זה עושה אותך... ילד... אני רוצה להאמין שאתה ילד... רק ילד יהיה בעל חוסר הבנה בסיסי כל כך העולם שסובב אותו... וזה בסדר אם אתה ילד, מותר לך... שמור על התמימות שלך כל עוד אתה יכול.

    אה, ו-20, תסביר את עצמך, קראת ל-18 מפגר, ואז כתבת אוסף מילים שלא מתחברות בכלל למשפט הגיוני. מה אתה שואל? אם הוא לא מכיר מישהו במשחק שפרש ליותר מחודש? כי אתה לא? לא מה? לא פרשת או לא מכיר? או "לא לא" מכיר? שזה בעצם מכיר?
    קיצר, דבר עברית ונוכל לענות לך על השאלה.

  22. 22

    10:56 11.03.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI

    אני חושב שהוא התכוון שכולם פורשים בנקודה זו או אחרת (לפחות לכמה זמן)

  23. 23

    11:00 11.03.2012 | אני אני (אורח)

    אולי, אבל אז זה לא הגיוני. למה הוא קורא ל 18 "מפגר"? 18 לא סותר את הטענה הזו בשום צורה.

  24. 24

    12:47 11.03.2012 | Pele2007 Pele2007

    לכל דבר יש סוף- גם ל WOW
    כמה פעמים אפשר לקנות את הקטע של "הבוס המרושע, הבלתי מנוצח והכי הכי הכי הכי הכי חזק שרוצה להשמיד את העולם!!!"

    חצי שד עיוור טראגי שהוא בעצם צייד שדים? קנינו
    נסיך שלחם באל מתים והפך למלך שלהם? קנינו בגלל WC3
    דרקון שכולם אמרו שהוא מת, חוזר לחיים? רואים שהם מתחילים לגרד דמויות מהעלילה... אני יכול להבין את אלו שקנו...
    אבל פאנדות??? !@#$% פאנדות?! באמת שנגמרו להם הרעיונות...
    כמו כן אני חושב שרוב השחקנים התבגרו...בשלב מסויים נמאס מהגראפיקה הבינונית, הקווסטים של-"תהרוג 4 ארנבים" ואנשים מגעילים...

    אני אגיד לכם את המסקנה שלי משנות משחק רבות- אתה משחק בזה כי אתה מפחד שאם תעזוב לשניה, כבר לא תהיה טוב כי כולם ישיגו אותך. זו התחרותיות שמניעה את המשחק הזה והבעיה האמיתית היא כשהוא הופך למעין "עבודה", אתה לא נהנה ממנו אבל אתה פשוט רוצה להשיג את החרב הזאת ואת השריון הזה ולהיות הפאלאדין הכי טוב בגילד וכו'... ומה שקורה כמו שקרה לי- או שבשלב מסויים פשוט נמאס לך, אתה עוזב לשבוע ואז כבר פספסת את הרכבת ואין לך את האנרגיות להשלים את הפער שנוצר, או שאתה צריך להפסיק לתקופה מסוימת בגלל אילוצים והתוצאה דומה...

    אני מחכה לGW2... אני לא אומר שזה יהיה יותר טוב, אבל זה נראה מבטיח... נראה שזה עדיין לא "איבד" את התמימות שלו כמו WOW שהפך למכונת כספים משומנת...

  25. 25

    13:51 11.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אוקיי 21 נתחיל מזה שגם אם טעיתי אתה לא צריך להתנסות ולהתנהג כאילו אתה יודע הכל בסך הכל אמרתי את דעתי וברור לי לגמרי שwow הרוויח לבליזארד הרבה מאוד כסף אבל הירידה הצפוייה למשחק בהחלט מדאיגה אותם אין שום ספק בזה אתה לא חושב שהם היו מעדיפים להמשיך להרוויח כסף? זה כמו שאקטי הרוויחה מלא על cod אבל אתה לא חושב שהעלייה המשמעותית במחירות של bf, המשחק החדש של ,respawn entertaiment והmoh שייצא השנה מדאיגים אותם? כי אני די בטוח שכן

  26. 26

    16:26 11.03.2012 | אני אני (אורח)

    אתה רומז שהם כבר לא מרוויחים עליו כסף, או קרובים מאוד ללא להרוויח עליו כסף. תראה, אולי "מבואסים מעט", אבל מודאגים? דאגה זה משהו שאתה מרגיש לפני שקורה משהו שלילי!
    אם נניח שחיין אולימפי סיים מקצה שחיה וזכה במדלית זהב, אבל התוצאה שלו נמוכה יותר ממה שהוא הוציא שנה שעברה באולימפידה, האם הוא מודאג? לא! הוא עדיין מקום ראשון. איטי יותר משנה שעברה, אבל מקום ראשון עם כל הכבוד והכסף שמגיע ביחד עם זה.
    האם שחקן שחמט ניצח באליפות 3:2 "מודאג" כי שנה שעברה הוא ניצח 3:0? לא!
    חברה לא מתחילה להיות מודאגת כי בשנה שעברה היא עשתה רווח מדהים של המון מיליארדים והשנה היא עשתה רווח מדהים של טיפה פחות המון מיליארדים, חברה מתחילה להיות מודאגת כששנה שעברה היא הרוויחה והשנה היא מתחילה להפסיד. משהו שבליזארד רחוקים מאוד ממנו.
    אז כן, אולי "מבואסים טיפה" אבל אני מבטיח לך ששנת הרווחים של החברה נגמרה בחגיגה גדולה, וללא שמץ של דאגה.

  27. 27

    18:26 11.03.2012 | Pele2007 Pele2007

    25 צודק... מסתכלים על העתיד לא על ההווה... ונראה שהמשחק נכנס למגמה שלילית... נכון שהוא עדיין רווחי אבל פחות... בנתיים זה סבבה אבל עוד שנתיים? שלוש? מי יודע...

  28. 28

    19:20 11.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    תודה 27 שאתה מבין למה אני מתכוון 26 תקשיב אתה לוקח דימויים לא נכונים תן לי להסביר לך עם דימויים דומים לשלך בו ניקח את השחיין האולימפי אוקיי בו נגיד הוא זכה מקום ראשון שנה שעברה בהפרש ענק אוקיי? פתאום לאולימפיאדה הבאה יבואו 4 שחיינים חדשים (במקרה שלנו gw2 tera swtor וfirefall) כולם מאוד מבטיחים וההערכות של התוצאות שלהם הם באותו איזור של המקום ראשון של שנה שעברה (wow) אם היית המקום הראשון של שנה שעברה לא היית מודאג מדבר כזה? כי אני הייתי מאוד מודאג במקומו אתה באמת לא מסכים עם זה?

  29. 29

    01:21 12.03.2012 | דד דד (אורח)

    אני אומר שמגיעה להם כל העזיבות אלא הם שוחים בכסיף ולא בהמבטיה אלא בפאקינג פארק מים והם לא מחדשים שום דבר והפסיקו להשקיע במשחק כמו שהשקיעו פעם ואני דיי בטוח שזה במטרה של חיסון בכסף למטרות אחרות כמו פירסום ושיוק עובדה שהם פיטרו 600 עובדים לא מיזמן

  30. 30

    15:37 13.03.2012 | אני אני (אורח)

    27 - סבבה, אז בוא נסתכל על העתיד. בעוד 60 שנים SWTOR צפוי להיות משחק שישכח מזכרון העולם. האם BIOWARE צריכים להיות מודאגים?
    עכשיו אתה בטח קורא את זה ומתעצבן, כי 60 שנים בעתיד זה מוגזם. אבל למה 60 זה לא בסדר ו-3 זה כן?
    זה מה שאתם לא מבינים, כשאתה משקיע במוצר עם אורך חיים מסויים אתה לא מסתכל על ההוה, ואתה לא מסתכל על העתיד. אתה מסתכל על מסגרת הזמן שבאמצע!
    אם קנית קרטון חלב, ואתה עושה קניות אך ורק בימי חמישי, והחלב מתחיל להגמר ביום שני, אתה מתחיל להיות מודאג. אם הוא מתחיל להגמר ביום רביעי, אתה לא מודאג, הרי ממילא מחר אתה עושה קניות ומביא עוד קרטון. על כמה וכמה אם הוא רק מתחיל להגמר ביום שבת אחרי 10 ימים, שכבר יש לך קרטון חלב חדש ולא פתוח מהקניות של יום חמישי הקודם.
    אותו הדבר תקף ל WOW. אם הם תכננו שהוא ימשיך להיות רווחי במשך כמה שנים, והוא כרגע רווחי מעל ומעבר לשנים שהוקצו לו מלכתחילה, למה לעזאזל שיהיו מודאגים מירידה צפויה שמגיעה באיחור?

    כנ"ל למטאפורה של השחיין האולימפי. תוסיף למשוואה שלך שכבר שנתיים השחיין הזה סתם שוחה בשביל הכיף ולא באמת מתאמץ לנצח, והתחזיות לא באמת צופות לשחיינים האחרים את הזמנים שלו, אלא את הזמנים שהיו לו לפני 5 אולימפיאדות, ובקצב השיפור שלהם הם יגיעו לרמה שלו אולי בעוד שתי אולימפיאדות או שלוש. ממה יש לו להיות מודאג?

  31. 31

    17:52 13.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    30 תקשיב אתה ממשיך לדבר על הרווחים המצוינים של wow והבנו שהוא משחק מאוד מאוד מצליח ידענו את זה גם לפני אבל זה שהוא מכר מעל ומעבר לציפיות לא אומר שהם לא מודאגים מהירידה שלו אל תשכח שבלי wow מבחינה כספית בליזארד היא חברה בינונית פלוס ואני בספק גדול מאוד שהmmo הבא שלהם (כנראה starcraft universe כמו המוד של wow) יגיע לעשירית מהרווחים של wow ואני בטוח שהם יודעים את זה ובגלל זה הם מודאגים כי לא יהיו להם את אותם התקציבים כמו שהיו להם לפני וגם אם זה לא כזה נורא אני חושב שאם היו אומרים לביל גייטס שעוד השנה במקום להיות מיליארדר הוא יהיה מיליונר הוא יהיה מודאג

  32. 32

    19:52 13.03.2012 | אני אני (אורח)

    זו הטעות שלך 31.
    קודם כל בליזארד רחוקה מלהיות חברה בינונית, כל משחק שלה שובר שיאים ומוכר כמויות מטורפות של עותקים. דבר שני, ה MMO הבא שלהם ממש לא יהיה קשור לסטארקראפט, זה פרוייקט חדש לגמרי, והתחזית שלך שהוא יגיע לעשירית מהרווחים של וואו בלי לדעת בכלל מה זה הפרוייקט הזה היא נטו ניחוש, ואחד ממש ממש לא מוצלח בהתחשב בהסטוריה של החברה.
    ואחרון חביב, הדוגמא שנתת היא מאוד רחוקה מהמציאות. אתה טוען שאני מדבר על הרווחים של WOW, וזה נכון, כי רווחים זה כל מה שוואו ידע אי פעם. וואו אף פעם לא יפסיד כסף. כן, הוא ירוויח פחות ופחות עם הזמן, ובשלב מסויים, כשהוא עדיין רווחי מאוד, בליזארד פשוט יסגרו אותו.
    אם אני אגיד לך שאם אתה תרוץ 20 קילומטר ביממה אחת אתה תרוויח מיליון דולר על כל יממה כזו שרצת בה, אני די בטוח שאתה תרוץ כל יום 20 קילומטר. ואם בשלב מסויים אני אגיד לך שלא מיליון, אלא 900 אלף דולר אני נותן לך, אני די בטוח שאתה תמשיך לרוץ כל יום. מתי אתה תפסיק? כשאני אציע לך 100 אלף רק? 10000? תמשיך לרוץ עד שאני אגיע לשקל אחד בלבד בכל יום? זה תלוי כמה אתה אוהב לרוץ אני מניח. אבל יש 2 דברים שאני בטוח בהם ב-100 אחוז.
    1) אתה לא תהיה מודאג מהירידה. תתבאס שאתה מקבל פחות זה בטוח, אבל מודאג?
    2) אתה בטח ובטח לא תרוץ אם אני אתחיל לקחת ממך כסף על ה"תענוג" נכון?

  33. 33

    21:26 13.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אם הריצה הייתה הדרך העיקרית שאני מרוויח בה כסף הייתי מתחיל להיות מודאג כשהרווחים היו יורדים יורדים וזה בדיוק הקטע עם בליזארד אם wow כבר לא ירוויח כסף ובליזארד לא יצליחו ליצור משחק שירוויח לפחות חצי ממה שwow הרוויח הם יצטרכו להצטמצם ולקצץ בהרבה דברים אסור לשכוח שלחברה מצליחה וגדולה כמו בליזארד יש הרבה מאוד הוצאות לקחת מבליזארד את wow יהיה כמו לקחת מאקטי את cod בלי זה אקטי יישארו עם משחקי הtransformers שהם ממנים שמרוויחים לא רע בכלל אבל לא מתקרבים לcod מה שיהפוך את אקטי מחברת משחקים ענקית לחברה בינונית פלוס עד גדולה מה שיגרום להם לפטר הרבה אנשים ולקצץ את ההוצאות שלהם אותו דבר יקרה לבליזארד כי בלי wow יהיו להם רק את משחקי הRts שלהם שמצליחים לא רע בכלל אבל לא כמו wow. בליזארד יודעים שהם יצטרכו לקצץ בהוצאות אם הם לא יצליחו לפתח mmo שירוויח בצורה דומה לwow וזו עבודה קשה מאוד וממש לא מובן מאליו שהם יצליחו במיוחד אם כל התחרות ממשחקי Mmo חדשים ודרך אגב אמרתי שהוא כנראה יהיה משהו דומה לstarcraft universe בגלל שכמו שwow מבוסס על warcraft היה נראה לי הגיוני שהם יוציאו Mmo שמבוסס על starcraft כי wow הצליח מאוד אז סטטיסטית starcraft universe הוא רעיון ריווחי

  34. 34

    12:06 14.03.2012 | אני אני (אורח)

    WOW מממן את WOW, כשיבוא היום שבליזארד יסגרו את WOW זה בדיוק יהיה הקיצוץ שלהם. אלפי עובדי תמיכה טכנית, חוות שרתים, תחזוקת חוות שרתים, וכולי. אתה אומר שאם יקחו מאקטיוויז'ן את COD, אבל איזה COD? את כל המותג? אף אחד לא לקח ולא יקח מבליזארד את המותג של וורקראפט, אבל כמו כל משחק מחשב יבוא היום שספציפית WOW לא יהיה יותר. ניקח את דוגמת אקטיוויז'ן שנתת. COD1 כבר לא מכניס להם שקל רווחים. כנ"ל COD 2 ו 3, הם לא רואים מהם אגורה. יבוא יום וגם MW3 לא יכניס להם יותר שקל רווחים, בכל מה שנוגע לתעשיה הזו של משחקי מחשב השאלה היא לא מתי היום הזה יגיע, אלא כמה כסף עשית עד שהיום הזה הגיע. לכל משחק יש יעד שכל עותק אחריו זה נטו בונוס לחברה.
    אם כמו שאמרת WOW היה המשחק היחיד של בליזארד הייתי מסכים איתך. אבל יש להם את סטארקראפט שעתיד להכניס להם מיליארדים לכל אחת מ-2 ההרחבות שצריכות לצאת. יש להם את דיאבלו שעתיד להכניס להם מיליארדים, ויש את פרוייקט טיטאן שהם בהחלט בונים עליו שיכניס להם עשרות מיליארדים.
    הם יודעים שיום יבוא ו WOW כבר לא יהיה רלוונטי, הם מוכנים ליום הזה, הם מצפים ליום הזה. כן, הם מקווים שהוא יגיע כמה שיותר מאוחר, אבל הם לא חיים באשליות, הם ממשיכים לפתח משחקים אחרים, אני ממש לא דורג לעתיד שלהם, וגם הם ממש ממש לא דואגים לעתיד שלהם.

  35. 35

    12:52 14.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    מה שאמרתי זה שאם בליזארד לא יצליחו לייצר משחק שירוויח בערך חצי ממה שwow הרוויח הם יהיו חייבים להתחיל לקצץ ולהרוויח חצי ממה שwow הרוויח זה לא מובן מאליו וקשה ליצור משחק שירוויח ככה והם יודעים את זה ובגלל זה והם מודאגים מזה כי אם המשחקים הבאים שלהם לא יגיעו לרווחים כאלה הם יהיו בבעיה אני לא חושב שהם עומדים להיסגר או משהו אבל גם כשהם יוציאו את הmmo הבא שלהם הם יהיו בבעיה כי משחקי Mmo אחרים שייצאו השנה לא יחייבו את השחקן לשלם כל חודש זה כבר יתרון ומזה wow עשה את רוב הכסף שהוא עשה אם בליזארד יעברו לקונספט דומה לרוב משחקי הmmo האחרים שאתה רק קונה את המשחק הרווחים שלהם ירדו משמעותית אבל אם לא כנראה שהקהילה שלהם תקטן מכיוון שבמשחקים אחרים לא צריך לשלם כל חודש ככה שזה יוצא הרבה יותר זול לשחקן ככה או ככה הmmo הבא שלהם לא הולך להגיע לחצי מהרווחים של wow לפי דעתי

  36. 36

    20:41 14.03.2012 | teg teg

    אני אתה חופר

  37. 37

    20:53 14.03.2012 | אני אני (אורח)

    המטרה של בליזארד היא לא להגיע לחצי מהרווחים של WOW. המשטרה של המשחק החדש מוגדרת לפי נוסחה מסויימת בהתחשב בעלות הפיתוח שלו. משחק לא חייב להגיע לחצי מהרווחים של WOW כדי להחשב רווחי. ואתה היחיד שחושב שהמשחק החדש שלהם לא יצליח. אם בליזארד חושבים שמשחק שלהם לא יצליח הם פשוט מפסיקים את הפיתוח שלו, ראה starcraft ghost לדוגמא. זה שהם ממשיכים לפתח אותו במלוא המרץ אומר שהם מאמינים בו וממש לא מודאגים ממנו.
    ושוב אתה נותן השערה על הרווחים של משחק שאתה לא יודע אפילו איך קוראים לו, שלא נדבר על הסגנון שלו, המשחקיות שלו, העלילה שלו... כלום... אבל זה לא מפריע לך לחזות לו כשלון.
    מכיוון שבשלב זה הרווחים של המשחק החדש של בליזארד הם ניחוש נטו, אז הניחוש שלך טוב כמו הניחוש של כל אחד אחר. זו לא הבעיה פה. הבעיה היא שאתה קובע עובדה שבליזארד "מודאגים" כאשר הם בבירור ממש לא.

  38. 38

    16:30 15.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    תגיד אתה רואה מה אני כותב ומה אתה עונה? לא אמרתי שהמשחק הבא שלהם יהיה כישלון אתה מכניס לי מילים לפה אמרתי שכדי להישאר כמו שהם עכשיו מבחינת הוצאות,כמות העובדים וכו' הם יצטרכו להוציא משחק שירוויח בערך חצי ממה שwow הרוויח שזו עבודה ממש קשה ואני בספק גדול אם הם יצליחו כי עכשיו יש יותר תחרות בז'אנר הזה זהו זה מה שאמרתי עכשיו בו נעשה לשנינו טובה ונפסיק להגיב פה זה כבר נמאס

  39. 39

    20:21 15.03.2012 | אני אני (אורח)

    תקשיב, אתה צודק, אבל טועה בגדול!
    נכון, אם בליזארד רוצה להשאר באותו גודל היא צריכה משחק שירוויח בערך כחמישית ממה שוואו עושה כרגע (2 מיליון מנויים משלמים)
    אבל(!) וזה אבל גדול מאוד! אם לבליזארד לא יהיה את וואו, היא לא צריכה להשאר באותו גודל! זה מה שאתה לא מבין!
    אם אין וואו, אז אין תמיכה טכנית, אין שירות לקוחות (של וואו) אין תחזוקת שרתים, אין צוות פיתוח עולם, אין כל כך הרבה דברים!
    אם עכשיו בשניה הזו וואו נסגר, ואיתו הולכים הביתה כל העובדים שקשורים לוואו (הרי למה להחזיק אותם אם אין וואו??) אז בליזארד לא מפסידה כלום! היא מפסיקה להרוויח על וואו, אבל היא גם מפסיקה לשלם כסף על וואו!
    אנשי צוות הפיתוח והתמיכה של סטארקראפט ימשיכו לעבוד בבליזארד על בסיס ההכנסות מסטארקראפט. כנ"ל אנשי צוות דיאבלו.
    סבבה, אני מצטער שהכנסתי לך מילים לפה, לא אמרת בפירוש כישלון, אבל כן ניבאת תחזית קודרת קמעה למשחק החדש שלהם. לא שזה משנה, כל חברה תצרח משמחה אם יהיה לה משחק עם חצי מהמנויים של וואו.
    היה איזה אנליסט כלכלי פעם שטען ש SWTOR, המשחק הכי יקר בתולדות הגיימינג, צריך היה רק מיליון לקוחות משלמים כדי להחשב. וזה עוד משחק שרוב הרווחים שלו הולכים ללוקאס ארטס כתמלוגים! אז איך אתה יכול להגיד שאלא אם כן המשחק הבא של בליזארד לא יצליח לגייס 5 מיליון שחקנים אז בעסה לבליזארד? לדעתי אם הוא יגייס 2 מיליון שחקנים בלבד החבר'ה בבליזארד יקפצו על השולחנות מרוב שמחה.
    אני מצטער שאתה מתעצבן, אנחנו בסך הכל מנהלים פה דיון. אומנם קצת סוער, אבל לא כזה שצריך להתעצבן עליו. כמובן שאני לא כופה עליך להמשיך להגיב לי אם זה לא מתאים לך.

  40. 40

    21:27 15.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אל תדאג לי אני לא מתעצבן אבל אם לבליזארד לא יהיה משחק בגודל של wow זה אומר שגם לא יהיו להם את אותם משאבים מה שאומר פחות כסף לשיווק ולפיתוח של משחקים אחרים וגם הרבה מאוד מובטלים וגם המנכ'ל "סובל" ממשכורת נמוכה יותר אני בטוח שזה מדאיג אותם ואפילו אם אתה צודק והם צריכים רק שתי מיליון זה לא הישג מובן מאליו כשיש כל כך הרבה תחרות בז'אנר הזה עכשיו וברוב המשחקים האחרים אתה אפילו לא חייב לשלם כל חודש אולי באמת הגזמתי קצת אבל אני בטוח שהם מודאגים מזה בכל זאת גם בגלל שזה שינוי במערכת שלהם וכמו כל שינוי הוא יכול להיות טוב ויכול להיות רע ובינתיים הם לא יכולים לדעת מה יהיה ואם הייתי במקומם הייתי מודאג

  41. 41

    14:59 16.03.2012 | אני אני (אורח)

    אנחנו כל הזמן אומרים "בליזארד" ואני חושב שאני מבין איפה אי ההבנה בינינו. אני מדבר על עתיד החברה, ואיך שאני רואה את זה הוא מובטח. ולא סתם מובטח, אני חוזה להם שגשוג כלכלי מרשים. אתה מדבר על העובדים, בעיקר הזוטרים, אם הבנתי נכון. אז כן, אתה צודק. אנשי צוות הפיתוח והאחזקה של וואו צריכים להיות מאוד מודאגים. אם הם לא יוכיחו את השווי שלהם בפרוייקטים אחרים לאט לאט כולם ילכו הביתה. זו דרכה של חברה קפיטליסטית אני מניח. אני לא חושב שיש חברה אחת ששומרת את כל העובדים שהם מקבלים לפיתוח מוצר אחרי שהמוצר כבר מוכן.

  42. 42

    14:57 18.03.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אה אוקיי בסדר אז הגענו להבנה פשוט לא דיברנו על אותו דבר היה דווקא מאוד נחמד להתווכח איתך רואים שאתה מבין על מה אתה מדבר ולא כמו הרבה דפוקים באתר הזה סתם אומר גיי או חרא כל מילה שניה

  43. 43

    10:05 28.03.2012 | א א (אורח)

    אתה מנתחים ומנתחים את ההתנהגות של בליזארד שצריך לנתח את הקטע של השחקנים .
    השחקנים רוצים משהו חדש לגמרי, פשוט מאוד.
    וכל השחקנים החדשים שכל משחק הוא חדש בשבילם- מחקים את הוותיקים בעזיבה מ wow כי אף אחד לא אוהב להיות תקוע מאחור.

  44. 44

       | פורסם ע"י