הרשמה

Double Fine מרחיבים את הקווסט

בעקבות גיוס הכספים המוצלח, ב-Double Fine יוציאו את המשחק הבא שלהם גם למקינטוש וללינוקס. ויש גם חדשות Psychonauts

 הקווסט הבא של טים שייפר יגיע לכולם: חברת המשחקים הקטנה Double Fine, שעלתה לאחרונה לכותרות בעקבות גיוס כספים מוצלח שעשתה דרך אתר המימון הקהילתי Kickstarter, הודיעה כי היא מרחיבה את משחק ההרפתקה שבשבילו התגייסה קהילת הגיימרים.

במקור, רצו ב-Double Fine להפיק את המשחק, שנקרא נכון להיום Double Fine Adventure, בעלות של 400,000 דולרים. את הסכום הם התכוונו לגייס באמצעות אתר Kickstarter, שמאפשר לגולשים לממן פרוייקטים שונים שמוצאים חן בעיניהם (לא רק משחקים: גם גדג'טים, סרטים וכדומה). החברה הגיעה לסכום היעד הזה בתוך שעות ספורות - אך המשקיעים לא הפסיקו להגיע: נכון לשעה זאת עומד מימון הפרוייקט על כ-1,850,000 דולרים.

מה יעשו ב-Double Fine עם כל הכסף הזה? בחברה הודיעו כי הם מתכוונים להרחיב את מספר הפלטפורמות להן יצא המשחק. במקור Double Fine Adventure היה אמור לצאת ל-PC בלבד - אך מכיוון שבחברה השיגו מספיק כסף בשביל לפתח גם לפלטפורמות אחרות, כעת מיועד המשחק גם למקינטוש, ללינוקס, לאנדרואיד ול-iOS.

ב-Double Fine מציינים שהמשחק שלהם יהיה נטול DRM לחלוטין - אך שהם מתכוונים לשחרר גירסת בטא מוגנת דרך Steam, שככל הנראה תהיה מיועדת לגיימרים שמימנו את המשחק בלבד.

 

 ובינתיים, במצד השני של ממלכת Double Fine, מגיעים גם דיווחים חדשים בגזרת Psychonauts 2 - ההמשך המצופה לאחד המשחקים הקודמים של טים שייפר, שזכה בזמנו לביקורות מצוינות אך נתוני מכירות מזעזעים. לאחרונה סיפר שייפר כי בחודשים האחרונים הוא מנסה לעניין מפיצות משחקים רבות במימון המשחק, אך שאף אחת מהן לא מעונינת לצאת איתו להרפתקה. מרקוס "נוץ'" פרסון, האיש שפיתח את Minecraft, שמע את הסיפור ומיהר להגיב שהוא מוכן לממן ולהפיץ את ההמשך.

לאחרונה הוסיף נוץ' שמבחינתו אין שום בעיה להשקיע במשחק 13 מליון דולרים - הסכום שטים שייפר מעריך שיעלה לפתח אותו. עם זאת, פרסון מדגיש שבשלב זה מדובר במגעים ראשונים בלבד בינו ובין שייפר, ושהם עדיין לא קיימו פגישות רציניות בעניין.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:33 16.02.2012 | רועי רועי (אורח)

    טים שייפר הוא אגדה. בגללו התחלתי לאהוב בכלל את העולם של המשחקים ובעיקר הקווסטים עם הסדרה של MONKEY ISLAND

  2. 2

    12:18 16.02.2012 | צודק צודק (אורח)

    מי ייתן ואשחק בהמשך לפסייכונאוטס

  3. 3

    14:05 16.02.2012 | zziivv zziivv

    notch.tumblr.com

  4. 4

    15:34 16.02.2012 | DrizziTx DrizziTx

    מסכן נוץ' וארז רונ, אתה כתב לא אחראי בעליל!
    כבר בפרסום הראשוני שלך בעניין הייתי "מה לעזאזלל.... נוטצ' רק אמר מילה וכולם מגזימים" והיה אתה ממשיך

    תעודת עניות לך, גדולה :\

  5. 5

       | פורסם ע"י