הרשמה

Twisted Metal נוסע להוליווד

Sweet Tooth על המסך הגדול: סדרת משחקי הלחימה-נהיגה של סוני בדרך לקולנוע

 הוליווד רוצה את Twisted Metal: המגזין Deadline חשף כי המפיקים ההוליוודיים אבי וארי ארד חתמו על חוזה ראשוני להפקת סרט לפי סדרת משחקי Twisted Metal של סוני. ב-Deadline מציינים שאת הסרט צפוי לכתוב ולביים בריאן טיילור, שביים את שני סרטי הקומיקס המבוססים על דמותו של Ghost Rider, בהם כיכב ניקולאס קייג'.

Twisted Metal היא אחת מסדרות המשחקים הוותיקות ביותר של סוני, והיא מספרת על סדרה של קרבות-נהיגה מחתרתיים, בהם דמויות הזויות במיוחד חורכות את הכבישים ויורות אחת בשניה ללא הפסקה. בימים הקרובים צפוי לצאת המשחק החדש בסדרה, שיהיה הראשון לקונסולת הפלייסטיישן 3 - וההכרזה על הסרט לא יכלה להגיע בעיתוי טוב יותר מבחינת סוני.

הסרט צפוי לכלול לפחות חלק מהדמויות הראשיות שהופיעו בסדרת המשחקים, ביניהן הליצן הפסיכוטי Sweet Tooth והנערה-במסכה Doll Face. תקציב הסרט צפוי להיות נמוך יותר מ-10,000,000 דולרים - לא סכום גבוה במיוחד, אבל במאי יצירתי יכול להסתפק בו.

 

דיוויד ג'אפי, אחד מיוצרי הסדרה, הביע פעמים רבות בעבר את רצונו לכך שהמותג הזה יתרחב גם למדיות אחרות - ביניהן קולנוע. המשחק החדש כולל קטעי מעבר שצולמו עם שחקנים אמיתיים - מה שאולי יוכל לספק הצצה, לפחות קונספטואלית, לאיך סרט באורך מלא יוכל להראות.

אבי וארי ארד לא זרים להפקת סרטים המיועדים לגיקים: אבי ארד הפיק את רוב הסרטים המבוססים על חוברות הקומיקס של חברת Marvel (ספיידרן-מן, איירון-מן, אקס-מן ועוד), וכיום הוא משמש כנשיא והמנכ"ל של אולפן הסרטים של חברת הקומיקס. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:24 15.02.2012 | צודק צודק (אורח)

    בעשרה מליון דולר אי אפשר לצלם קליפ. זה סכום שהוא רק משכורת לשחקן איכותי ולא איזה שחקן מצ'וקמק

    זה יהיה סרט מפגר

  2. 2

    23:19 15.02.2012 | ברוך ברוך (אורח)

    אתה מצ'וקמק, מדברים על סרט מצוייר, ובתקציב הזה אפשר לעשות שעה עשרים סביר.

  3. 3

    14:46 17.02.2012 | MUZIMUZI MUZIMUZI (אורח)

    אם הבנתי נכון היא בוכה על זה שהיא קיבלה את ה"צלקת" הזו ולדעתה היא נראת כמו מפלצת נכון...?

    חזרה למטבח והחוצה מהסרט =DDDDD

  4. 4

       | פורסם ע"י