החלק השני בסדרת "מאחורי הקליעים" בה נציגים בכירים של codemasters מציגים את המשחק על רבדיו השונים תוך הצגת קטעים מהמשחקיות. בפרק השני, "העולם", לוקח אותנו האדם שאחראי בפיתוח המשחק על הצד האומנותי, או בלשונו: "שכל דבר במשחק יראה כפי שהוא צריך להראות".
Bodycount: מאחורי ה"קליעים" - חלק ראשון
הסרטון מציג את סביבות המשחק החל מסגנון הדמויות דרך צבע הרקע של כל מפה ועד לפילוסופיית תכנון משחק עם מנוע התומך בהריסת כל אובייקט בדרך.
Bodycount ייצא במחצית השנייה של ספטמבר למחשב האישי ולקונסולות ה-360 וה-PS3.
תגובות
1
| פורסם ע"י