הרשמה

איך תהפכו למקצוענים, חלק ב'

בחלק הראשון בסדרה נחשפנו לראשונה איך ארגון שהיום נחשב לאחד הגדולים בעולם התחיל את דרכו כשכל השחקנים בו התחילו את דרכם כשחקנים פשוטים. Team Dignitas שהיום משחקים בטורנירים הגדולים ביותר בעולם זוכה בסכומי פרסים עם שישה ואפילו שבעה אפסים. אך האם כשאתם כבר פרו, התהילה הגדולה והפרסים הם באמת "העיקר"? ומה השחקנים מרוויחים מזה?
 
כרגע זה לא נראה שכל השחקנים מרוויחים כמו שהם באמת צריכים לפי ההשקעה ושעות עבודה - שהם בעצם שעות משחק. סכומי הפרסים האלו לא באים כל יום ואפילו לא כל שנה. חלק גדול מאד מהפרסים שקבוצות הפרו זוכות הולכים קודם כל להוצאות השותפות של הקבוצה: אם זה למנהלים, לציוד, לטיסות, לארגונים והתמוכים השונים ורק בסוף מגיעים השחקנים.
 
אפילו לשחקנים הכי מוכשרים ורציניים, כישרון בלבד אינו מספיק כדי להתחרות ברמות הגבוהות של היום, צריך להקדיש המון המון זמן לנושא התחרות והמשחק. אחד ממנהלי הקבוצה דוד "Zaccubus" טרייסי שהיה בעברו שחקן פרו אומר לנו שכדאי לעבור מדרגה מדרגה, לקבוע לעצמנו את המטרה הסופית ואל תצפו שתוך כמה חודשים תהיו שחקני פרו, העניין ייקח כמה שנים.
 
עכשיו מה קורה אם מתחילים את התהליך נניח בגיל 21 לאחר צבא והופכים להיות שחקני פרו בגיל 24-26 חיי היום יום והבילויים הם לא אותו הדבר. החיים במחשב והחיים במציאות שונים וכולם יכולים להסכים או לא עם זה. לרוב שחקני הפרו מתמקדים רק במשחק אחד או שניים לכל היותר וכששואלים אותם אם הם מכירים את המשחק הזה והזה, אין להם מושג על מה אנחנו מדברים. הקרבות הן לא רק בנושא המשחקים, אלא גם בחיים הפרטיים והאישיים. תחשבו על הנישואים של שחקן פרו, שבבוקר הולך לעבודה רגיל, חוזר הביתה לארוחת ערב ולאחר מכן הוא צריך להתאמן לפחות בין 4-6 שעות כדי לשמור את היכולות. זה נראה לכם הגיוני?
בהתחלה קשה להתרגל למצב כזה, אך לאחר שרואים סכומי פרסים קטנים הופכים לגדולים כמובן שתהיה סבלנות.
 
דמיינו לכם מצב שאתם משקיעים שנתיים במשחקי FPS של 1על1 או 2על2, מוציאים ת'נשמה על המשחקים הללו, זוכים בפרסים, אבל אחרי שנה פתאום סכומי הפרסים יורדים משמעותית, הספונסרים כבר לא מעוניינים במשחק ולמה?
כי יוצאים כל הזמן משחקים חדשים. אומנם החיים של הגיימרים לא כל כך פשוטים, אך הרגשת הקהל האוהד מאחורי הגב הוא באמת משהו מיוחד.
 
 
הרבה מאד כסף מוטל על הכף כשמדובר בגיימינג ואפילו במשחקי קונסולות כאשר עכשיו רץ טורניר Call of Duty עם סך פרסים של מיליון דולר, אך קבוצת Team Dignitas מאמינים שהמחשב תמיד ישאר בראש והוא תמיד יאכל את הקונסולות.
הטכנולוגיה של המחשב תמיד משתפרת ותמיד אפשר לשפר אותה, לעומת הקונסולות.
 
האם יש לכם את התשוקה ואת הכישרון להיות פרו, מה השלב הבא? זוהי שאלה ששואלים הרבה והדרך הטובה ביותר להתחיל היא פשוט לשחק. לשחק לשחק לשחק, למצוא קבוצה ולאט לאט להתפתח לארגון ולתחיל לנצח בתחרויות קטנות וגדולות.
גם אם מפסידים צריך תמיד ללמוד מהטעויות ולהמשיך הלאה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:05 31.07.2011 | שימעון שימעון (אורח)

    אני עדיין חרמן על המסך הגדול *______________*... מה אתכם?

  2. 2

    18:35 31.07.2011 | pwnd pwnd

    1 - חחחח זונת טכנולוגיה?
    יאללה להתחיל לשחק, לשחק, לשחק!!!

  3. 3

    00:43 01.08.2011 | lol man lol man (אורח)

    LOL
    למה הם הראו משחקים שך SC2??
    זה בכלל לא קשור אליהם...
    חחחחחחח

  4. 4

    16:32 01.08.2011 | oryanr141 oryanr141

    ל-3..

    דיגניטאס זה אירגון שדווקא סטארקראפט הוא אחד הבולטים שבו...

  5. 5

    23:24 02.08.2011 | Jiddu Jiddu

    4 לא בכלל לא...
    חוץ מזה הם הראו משחקים שבכלל לא קשורים אליהם.
    לידע כללי:
    הם הראו את המשחק של Liquid.Huk נגד Moon.
    אף אחד מהם לא קשור לקובצה הזאת.
    ועוד משהו קטן, דיגניטס לא קבוצה כזאת טובה בסצנת הSC2, היא קבוצה שיותר מתמקדת בQUAKE.

  6. 6

    13:46 03.08.2011 | dignitasRubinaldo dignitasRubinaldo (אורח)

    dignitas טובים בהרבה תחומים, יש לנו אלופים גם ב- FIFA (אלוף העולם האחרון ב- PS3, באליפות הרישמית של EA מגיע מהקבוצה הזו)

  7. 7

    02:30 04.08.2011 | Jiddu Jiddu

    "האליפות הרשמית של EA" זה רק של EA זה לא אומר כלום.
    אבל שוב אני לא אומר שהם לא קבוצה טובה, אני אומר שהם לא טובים בSC2 והמשחקים שהם שמו בסרטון הזה בכלל לא קשורים אליהם...

  8. 8

    11:06 08.08.2011 | זיו זיו (אורח)

    למה הסרטון לא עובד :\

  9. 9

       | פורסם ע"י