הרשמה

תוכן חינמי ל-Brink בחודש הבא

חלק מהביקורת שהופנתה כלפי Brink, ה-Shooter מרובה המשתתפים שניסה לחדש - אם הוא הצליח כבר נתון לויכוח - של Splash Damage ו-Bethesda, היה שיש בו מעט מדי תוכן ושניתן למצותו תוך מספר ימים.

Splash Damage מתכוונים לענות לביקורת הזאת באמצעות DLC חינמי שישוחרר במהלך יוני, ויציע מפות חדשות וסוגים נוספים, לא מפורטים עדיין, של תוכן.

 כמו כן יצא עתה טלאי למשחק שמתקן מספר בעיות AI, גרפיקה ורשת. הבוטים בסינגלפלייר, לדוגמה, אמורים לשתף פעולה באופן נבון יותר עכשיו (רשימת תיקונים מלאה). רוב השיפורים מתייחסים גם לגרסאות הקונסולה וגם למחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    08:08 15.05.2011 | wot wot (אורח)

    להגיד את האמת, המשחק הזה Underrated. אנשים מוותרים עליו יותר מידי מהר. אני מקווה שהDLC והטלאים הבאים ישכנעו את השחקנים שכבר עזבו, לחזור.

  2. 2

    08:14 15.05.2011 | fantom134 fantom134

    אני ציפיתי מהמשחק הזה לסינגל פלייר יחודי, עם שלבים שצריכים לנוע מנקודה לנקודה ולעבור משימות שונות (כמו האלפ-ליים 2, בסגנון) אבל במקום זה הם הביאו מפות מהמולטי ופשוט משימות של אותן מפות.
    אני לא מצאתי משהו מהפכני במשחק, למרות שייתכן אתגר מסויים במולטי כאשר משחקים עם אחרים אבל בהחלט לא מהפכני.

  3. 3

    09:04 15.05.2011 | סופר שלומפר סופר שלומפר (אורח)

    אנשים שוכחים שגם TF2 יצא עם מצבי משחק סטנדרטים ומבחר מפות דל. השוסטה היום זה לא רק לטחון DLC בתשלום אלה גם לשמור את המשחק מעודכן ורלוונטי באמצעות עדכונים חינמיים.
    valve הבינו את זה מזמן אבל משום מה זה לא מחלחל לשאר החברות.

  4. 4

    21:00 15.05.2011 | BB Queen BB Queen

    2
    משחקי בטלפילד ואנמי טריטורי ידועים במשיכה העזה שלהם לסינגל פלייר. הרי כשאתה קונה משחק כזה אתה יודע שמאה אחוז השקיעו כיצד יהיה הסינגל פלייר.

  5. 5

       | פורסם ע"י