סרטוני משחקיות שפורסמו בחודשים האחרונים ל-Shooter-תפקידים Deus Ex: Human Revolution הראו עולם משחק שבו כל האובייקטים האינטראקטיביים מודגשים בקו מתאר כתום. מאפיין זה יצר התנגדות בקרב שחקנים ותיקים של המותג על בסיס לפחות שתי טענות: אחת, שההדגשה פוגעת ב-Immersion של עולם המשחק וגורמת לו להיראות יותר כמו משחק ופחות כמו עולם; ושתיים, שבמקום לעודד חקירה - מרכיב קריטי של החוויה ה-Deus-Ex-ית הפתוחה - המשחק מוביל אותך ביד עם רמזים ויזואליים בוטים.
מפתחי Deux Ex באולפן מונטריאול של Eidos פרסמו סרטון בו הם מסבירים, מצד אחד, למה הם מאמינים בהדגשה ("Augmented Reality", במושגים שלהם), אבל מצד שני גם מבשרים "התלוננתם, הקשבנו": בעקבות הפידבק מצד חלקים מהקהילה, שולבה במשחק האפשרות לבטל לגמרי את המאפיין, כך שכל האובייקטים\דמויות יופיעו ללא מסמן אינטראקטיביות.
Deus Ex: Human Revolution מגיע לקונסולות ול-PC באוגוסט.
תגובות
1
18:28 19.04.2011 | אני (אורח)
נראה לי שאני אשאיר את הסימון. גורם לזה להראות יותר כמו משחק? ובכן, כן, זה משחק :) אבל נחמד שהם קשובים לקהל המעריצים.
2
18:28 19.04.2011 | superdead
יפה שהם מקשיבים למה שהקהל שלהם אומר
3
18:30 19.04.2011 | בא לי (אורח)
פיצה.
4
20:54 19.04.2011 | טעות כתיב (אורח)
"שולבה במשחק האפשרות לבטל לגמרי המאפיין"
נראה לי שזה היה צריך להיות "לבטל לגמרי את המאפיין"
בבקשה אודי תקן את הטעות והמשך לשמור על רמת הכתיבה הגבוהה שלך.
5
21:08 19.04.2011 | מוזס (אורח)
גיא פינס
גיי-פין-אס
שלושת המילים בשם אחד =]
6
21:18 19.04.2011 | מגיב מ4 (אורח)
תודה על התיקון :)
7
21:56 19.04.2011 | loler (אורח)
דבר ראשון, באמת ממש יפה שהם מקשיבים לקהילה, זאת בסך הכל הדרך הכי טובה להרבה מכירות.
דבר שני, יותר חברות צריכות לתת "אופציות". לתת לשחקנים להתאים את המשחק לרצונות שלהם תמיד רק יעזור, כי ככה כל אחד יכול לבחור מה שמתאים לו ולהינות יותר, זה לא קורה במספיק משחקים.
8
23:29 19.04.2011 | ל7 (אורח)
יפה שאתה אומר את זה.
הרעיון בכל חברה הוא להתאים את החברה ללקוח
9
| פורסם ע"י