הרשמה

הוכרזה גרסה חדשה לטליסמן

חברת Black Industries הבריטית הכריזה על מהדורה חדשה ורביעית במספר של משחק הפנטזיה הקלאסי טליסמן, שתצא לחנויות באוקטובר 2007!

טליסמן הוא משחק הרפתקאות פנטזיה שזכה להצלחה רבה בארץ בקרב בני נוער מאז שנות התשעים ועד היום. זהו משחק ל-2 עד 6 שחקנים, הבוחרים דמויות גיבורים ושולחים אותן למסעות על גבי לוח גדול המייצג ארץ קסומה ומרוחקת. במהלך המשחק צוברים הגיבורים עוצמה, לחשים, בני ברית וחפצים מיוחדים, מתמודדים עם אתגרים ומחסלים מפלצות, בדרך אל מרכז הלוח - שם מחכה להם כתר הציווי, איתו יוכלו לנצח את המשחק ולהפוך לשליט הבלתי מעורער של הממלכה. עד המשחק הבא...

אז מה מצפה לנו במהדורה החדשה?
צוות הפיתוח מבטיח שהגרסה החדשה תהיה המעניינת והמוצלחת ביותר עד כה, עם אווירת פנטזיה טהורה וחוקים מעודכנים לגמרי המשלבים את המאפיינים המגניבים ביותר מהמשחקים הקודמים - ואפילו להיות מהיר וברור יותר מכפי שהיה בעבר.
המהדורה החדשה תתהדר כמובן בציורים חדשים וקטעי אומנות מקוריים.

לפירוט על המשחק בוויקיפדיה
לעמוד המשחק באתר Boardgamegeek

Black Industries היא חברת בת של Games Workshop, חברת משחקים מכובדת וותיקה שהוציאה את המהדורות הקודמות של טליסמן, את משחק הפנטזיה HeroQuest (שתורגם לעברית בשנות התשעים כ-"מסע הגיבורים"), ואת משחק המיניאטורות המצליח בעולם, Warhammer.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:00 10.01.2007 | Flame of Udun Flame of Udun

    יש :ם

    משחק שולט. רק חבל שאיבדתי אותו.... כן, איבדתי משחק קופסא ענקי >

  2. 2

    19:03 18.01.2007 | avki avki

    לא ברור למה צריך לשנות חוקים

    הרי המשחק היה די מאוזן עד עכשיו.

    הדבר היחיד שהיה אולי פשטני מידי ולא משתלם היה מערכת השחקנים. אני לא מכיר מישהו שאי פעם בחר את הטרול מתוך שיקול דעת רציונלי. וגם מערכת הקרב בין השחקנים לא משתלמת. אני זוכר שכל פעם שנתקלתי בגיבור אחר פשוט סכמנו על תיקו כזה או אחר, בגלל שהקרב בין השחקנים היה משעמם. אבל חוץ מזה, באמת שהמשחק היה רציני ומאוזן מספיק. חבל שמנסים לאנוס את המשחק לטובת הפופולריות של רימייק.

  3. 3

    19:52 23.01.2010 | אור אור (אורח)

    יש לי זה משחק שווהההההההההההההההההההה מהזה כיף
    שלושת המקומות הראשונים:
    1 אלמוות
    2מגדת עתידות
    3שכחתי

  4. 4

    11:39 15.08.2010 | בועז בועז (אורח)

    למי ששוקל לקנות את המשחק, שימו לב שמהדורה 4 המקורית בוטלה ויצאה מהדורה 4 מחודשת עם חלקי משחק חדשים (ומיניאטורות! :) ) פי 2 קלפים וספר חוקים מאוזנים ומעודכנים.
    למהדורה הזו גם יצאו מספר הרחבות שחלקן כוללות גם לוחות משחק חדשים, אבל עיקר ההרחבות מעניקות עוד דמויות, קלפים ומערכי משחק.

    לגבי עברית - בשיחה שערכתי עם נציגת קודקוד לאחר יציאת מהדורה 4, נאמר לי שאין לחברה כוונה לחדש את המהדורה השניה הוותיקה בארץ.

  5. 5

    14:01 27.06.2011 | עידו עידו (אורח)

    כרגע אני משחק במשחק הקלאסי בעברית, אני מניח שאין לי הרחבה, אחרי חיפוש נרחב באינטרנט הבנתי כי יש הרחבה מסויימת שמוסיפה צינוק, מצאתי גרסא להדפסה.
    אני מעוניין לקנות את ההרחבה או משחק חדש שבעצם יחדש לי קצת כי מה שיש לי כרגע נמאס.
    היכן אני יכול למצוא את ההרחבה?

  6. 6

    10:21 28.12.2011 | בבבבבב בבבבבב (אורח)

    חולנ על המשחק הזה פשוט שולט

  7. 7

       | פורסם ע"י