הרשמה

אנונימוס: זו רק ההתחלה

ad banner
ad banner

נציג ההאקרים של אנונימוס התוקפים את אתריה ושירותיה של סוני - יש הרבה דיווחים על קושי בהתחברות ל-PSN היום - דיבר ב-IRC עם אתר PlaystationLifestyle והבטיח שהמתקפות המרכזיות שהקבוצה מתכננת עדיין נמצאות בימים שלפנינו, ושמה שהיה עד עכשיו קרה רק לשם "בדיקה והתנסות", כדי לבחון את הגנותיה של סוני ושל מארחות השרתים שלה ולמצות מידע פנימי מהחברה, כולל פרטים אישיים של מנהליה. 

"[אוספים] מידע על הרבה מאוד דברים: תרומות לפוליטיקאים... מיקומם של שרתים מסויימים ברשת שלהם" וגם מידע על עובדי סוני, שלפי איש אנונימוס "מוגבל בעיקר לבכירים ולפעמים לסגניהם".

"[במקרה של השבתת ה-PSN], הצרכנים הם סוג של נזק עקיף. אנחנו מאוד מודעים לעובדה שאנחנו לא צוברים לעצמנו חברים או בני ברית בקרב הצרכנים הממוצעים, וזה תמיד עניין חשוב מבחינתנו, האם האנשים שבהם אנחנו מתיימרים לתמוך לא יראו מה אנחנו מנסים להשיג. במקרה הזה, רבים מהם לא. יש הרבה שנאה ברשת ובפורומים והאשמות שאנחנו חסרי אחריות ומענישים את הצרכן יותר מאשר את סוני".

לגבי המוטיבציה להתקפות, היו לו את הדברים הבאים לומר: "סוני צריכה ללמוד לקח. אתה יכול לדחוף אנשים עד גבול מסויים, ובשלב כזה או אחר מישהו יתחיל לדחוף בחזרה. סוני רודפת אחרי ילדים שהיא יודעת שלא יוכלו להגן על עצמם. אנחנו כאן כדי לומר שחסרי המגן לא לבד. סוני לא תלך ותרמוס את זכויותינו באינטרנט כמה שבא לה בלי שמישהו ילחם בחזרה".

ad banner

- ראו את הידיעה מאתמול כדי להתעדכן בשלבים מוקדמים יותר של הסיפור

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:44 06.04.2011 | sw sw (אורח)

    ds

  2. 2

    18:44 06.04.2011 | רמת טמטום בלתי נסבלת רמת טמטום בלתי נסבלת (אורח)

    רמת טמטום בלתי נסבלת בחבורה .

  3. 3

    18:45 06.04.2011 | זה עצוב שהם ... זה עצוב שהם ... (אורח)

    זה עצוב שהם מדברים על חופשיות הידע והפרט ,
    אם הם רק גורמים נזקים ולא מביאים שום תועלת

  4. 4

    18:52 06.04.2011 | zivbu9 zivbu9 (אורח)

    תזכירו לי למה הם עושים את זה?

  5. 5

    18:53 06.04.2011 | Origlo Origlo

    אהא. הם מגינים על הזכות לגנוב מסוני ולדפוק את הצרכנים שלהם.
    חבורה של נבלות.

  6. 6

    18:58 06.04.2011 | 123 123 (אורח)

    מספר 4

    הם עושים את זה כי יש האקר שניסה לפרוץ את הPS3 וסוני תבעו אותו במשפט.

  7. 7

    19:11 06.04.2011 | שוקי שקשוקה שוקי שקשוקה (אורח)

    ל2 אולי אם לא צרכים לפגוע בצרכנים אלה בסוני אבל תאמין לי אם הם פרצו לסוני הם בהחלט לא מטומטמים

  8. 8

    19:16 06.04.2011 | מה לעזע מה לעזע (אורח)

    "כדי לבחון את הגנותיה של סוני ושל מארחות השרתים שלה ולמצות מידע פנימי מהחברה, כולל פרטים אישיים של מנהליה".

    זה רק אני או שזה אומר שהם גם יכולים בקלות למצות את המידע של כל המשתמשים הרשומים לפלייסטישן נטוורק...הם יכולים לגנוב לנו את המשתמשים והססמאות!!!

  9. 9

    19:27 06.04.2011 | השכן ממול השכן ממול (אורח)

    זהו סוני לא מקום בטוח למשחקים ולשמירה על הפרטיות/כסף/מחשב שלכם
    קדימה לעבור לקונסולה אחרת
    נו באמת מה סוני נותנת בקונסולה שלה יותר ממה שיש באחרות?
    עד לא מזמן היה להם את לינוקס (במריבות מסויימות אבל עדיין היה אפשר להתקין) היום הם זה כבר לא כך וכל מי שיעשה את זה יקבל תביעה
    היי XBOX אני בדרך

  10. 10

    19:42 06.04.2011 | מה קרה לחולצה שלך מה קרה לחולצה שלך (אורח)

    אנונימוס ממש יצורים. הם באים להזיק לעולם על ש...
    סוני שמרו על זכויות יוצרים?!

  11. 11

    19:50 06.04.2011 | שימעון שימעון (אורח)

    יש לי כמה דברים להגיד על הנושא הזה-
    לדעתי הם יותר התעצבנו מהעובדה שהם לא קיימו את התמיכה במערכת ההפעלה שהם הבטיחו או מה שזה לא היה, והעובדה שסוני תבעו את ההאקר שעשה את הפריצה ל-PS3 רק הביאה להם עוד תירוץ לעשות את מה שהם עושים עכשיו. הם ממש לא נבלות והם עושים את הדבר הנכון, הם מחזירים אש ונלחמים, בניגוד לכל האוכלי חינם שיושבים בבית וקונים חבילות מפות של COD.

  12. 12

    20:17 06.04.2011 | Cartman Cartman (אורח)

    אנונימוס עושים זאת בעיקר בגלל מקרה GeoHot, שהצליח להגיע לשלבים מתקדמים בפריצה של ה-PS3 ונעצר ונתבע ע"י סוני.
    בקשר למעשי אנונימוס - יש שני צדדים למטבע... מצד אחד הם פועלים במחתרת ומחוץ לחוק ופוגעים בצרכנים חפים מפשע.
    אבל, המטרה הגדולה (ה-End-Game) של אנונימוס היא דווקא די הגיונית - הם נלחמים למען האנונימיות של המשתמש האינדיווידיאלי ברשת. תחשבו על זה, עם סוני הצליחה לברר את הפרטים של ההאקר GeoHot למה אתם חושבים שיכול להיות מצב בעוד מספר שנים שבו אתם תפרסמו ביקורת חריפה על איש ציבור כלשהו ותגלו את עצמכם תחת חקירה משטרתית כי האינטרנט, שכוחו העצום מתבטא ביכולת של אנשים להעביר ביקורת איך ועל מי שהם רוצים ללא חשש מהשלכות (ידיעה שהם נשארים אנונימים), עלול לאבד מיכולתו אם ניתן לגופים גדולים שליטה מלאה במה שאמור להיות המקום של כולם. תחשבו על זה...

  13. 13

    20:21 06.04.2011 | Cartman Cartman (אורח)

    אני לא אומר שאני תומך במה שאנונימוס עושים, אבל לדעתי המטרה הגיונית ואני בספק אם יש ויכוח בקשר לזה. בקשר לדרך (מה שמהווה את הויכוח) שפוגעת באנשים תמימים, אולי זו לא הדרך הנכונה אבל בהחלט החזקה ביותר שברשותם ולצערי, בכל מלחמה נפגעים חפים מפשע.

  14. 14

    20:29 06.04.2011 | ET2k ET2k

    רק לי יש תחושה שזה יהיה עוד סיבוב של פריצות מצד אחד ותביעות מצד שני? נקווה שסוני לא תפשוט רגל בסוף מכל התביעות שהיא תגיש :-)

  15. 15

    20:39 06.04.2011 | אחחח אחחח (אורח)

    אם רק סוני הייתה חושבת יותר חכם הם היו יכולים להסיג הרבה יותר לפי דעתי צריך לצרף את כל האקרים האלה לחברה למערכת ההגנה....
    כמו שאומרים אם אי אפשר לנצח אותם תצתרף אלהם במקרה הזה צרף אותם אליך...
    מי שיכול לפרוץ ככה למערכות הגנה יכול לבנות מערכות הגנה טובות עוד יותר

  16. 16

    21:15 06.04.2011 | kreedz kreedz (אורח)

    תקנו אותי אם אני טועה , אבל סוני לא הורידו את התמיכה בלינוקס אחרי שהם ניסו לפרוץ בעזרתה את הPS3 ?
    נכון...יכול להיות שהפריצה הייתה רק תירוץ בשביל להוריד את הלינוקס ולחסוך בעלויות ,אבל עדיין זה מלכתחילה לא היה קורה אם הם לא היו מנסים לפרוץ.

    חוץ מזה על איזה זכויות הם רוצים לשמור? על הזכות לפרוץ את הPS3?

    ובכלל אנונימוס הם אנרכיסטים, להזכיר לכם מי מפגין כל שבוע בנעלין ובלעין?

  17. 17

    21:33 06.04.2011 | היי היי (אורח)

    איזה משעמם לי עכשיו הסוני שלי לא מתחבר בגלל המלחמה הטיפשית הזאת אין לי מה לעשות בלי האינטרנט של סוני

  18. 18

    22:11 06.04.2011 | ל-12 ל-12 (אורח)

    אתה צודק. בכל מלחמה יש נפגעים, והend game שלהם נשמע מצוין. חוץ מדבר אחד...
    אין באמת אנונימיות. במיוחד לא באינטרנט. ברגעים אלה ממש שאני כותב לך תגובה יש לפחות חמישה אנשים שיודעים מה בדיוק הולך על המחשב שלי.
    יותר מזה, סוני (כנראה, מהנחת הרציונל) סוני משתמשת בפרטים רק שהיא צריכה לצוד האקרים שפוגעים בזכויות היוצרים שלה...
    ודבר אחרון. זה לא נפגע אחד או שניים, זה כל בעלי הPS3 שרצו לשחק, כל אלה שהיו באמצע השגת גביע או שבירת שיא. מניסיון אישי, אני שיחקתי בfat princess וממש דאגתי!
    מפקדים הורגים במלחמה. מפקדים חכמים הורגים כמה שפחות ומסיימים את המלחמה כמה שיותר מהר.

  19. 19

    23:11 06.04.2011 | og333555 og333555

    זה כמו שתגידו שכשאתה הולך לחנות תכשיטים, פורץ ,גונב ואחר כך עוצרים אותך בבית כלא זה פגיע בזכויות שלך. זה פשוט טמטום. כאשר אתה לוקח את הזכויות של אחרים לך כבר אין זכויות.

  20. 20

    00:49 07.04.2011 | רועי רועי (אורח)

    אנונימוס צודקים בהחלט. ברגע שאתה קונה קונסולת משחקים (או כל דבר אחר) ולא משכיר אז זכותך לעשות עם המכשיר ככול העולה על רוחך, גם אם זה אומר לגבות משחקים שקנית על מנת שהדיסק חלילה לא ידפק ולא תוכל לשחק בזה יותר (או שהמשחק אפילו ירוץ יותר מהר). אל לנו לשכוח כי גאהוט לא פרץ משחקים ושם אותם ברשת, אלה קבוצות אחרות שהשתמשו בכלים שהוא פיתח.

  21. 21

    02:59 07.04.2011 | Cartman Cartman (אורח)

    20 - תחשוב על המטאפורה הבאה - חולה מקבל מרשם חוקי לכדורי מורפין אך האם הוא יכול לעשות איתם מה שהוא רוצה? לא! הוא יכול לקחת כמה כדורים שהוא רוצה בעצמו אבל למכור או לחלק אפילו בחינם זה פשע. על אותו עיקרון בדיוק מסתמכת סוני.

    19 - לא טענתי ש-GeoHot חף מפשע או שהוא לא צריך לקבל עונש, כי הוא עבר על החוק, חד משמעית! אמרתי שזה פותח דלת שאנונימוס רואה, וכולנו צריכים לפחד ממנה. החלום של כל ממשל הוא לדעת פרטים של גולשים מסויימים, אם ניתן לה אותם בצורה חופשית (ומקרה GeoHot מהווה מין נורת אזהרה) לא נוכל להישאר חברה דמוקרטית בה זכות הביטוי הוא ערך עליון.

    18 - זה לא באמת נכון, מכיוון שאינך איש ציבור או ידוען. אל תיקח את זה אישית כמובן אבל לא אתה ולא אני מעניינים אף אחד ואין שום סיבה שיעקבו אחרנו. קונספירציית "האח הגדול" נכונה אבל בחלקה, יכול בהחלט להיות שהנתונים של פעולותיך ברשת נרשמות אך גם אינן מעניינות אף אחד וגם מוגנות מפני הממשל עצם היותך אזרח במדינה דמוקרטית (לכאורה) ופרטיך לא יוכלו להחשף ללא צו בית משפט. זה המצב בנתיים, אבל אנונימוס נלחמת בתקדים שסוני ופעולותיה השונות יכולות ליצור, עולם שבו האינטרנט אינו אנונימי יחסית לעכשיו, עולם שבו אינך מוגן מהתאגידים ומהממשל אף שלא ביצעת פשע. אתה יודע איך עולם כזה, שבהחלט יכול להיות בעוד 5-10 שנים, ישנה את האינטרנט?
    בקשר לשאר מה שכתבת, אמרתי שאני לא תומך בפעולות אנונימוס אלא במטרתם בלבד שהרי הם פוגעים בכל הצרכנים הישרים ששילמו ממיטב כספם. אבל, אתה באמת רואה דרך אחרת שבה אנונימוס יכולים להילחם? בהתחשב בעובדה שהדבר היחיד שלסוני אכפת ממנו הוא הסטאטוס שלה בעיני הציבור? אני נגד הפעולות של אנונימוס, אני פשוט רואה את שני הצדדים של המטבע.

  22. 22

    03:50 07.04.2011 | fvcdff fvcdff (אורח)

    21- אבל יש לחולה זכות לעשות מה שהוא רוצה עם הכדורים, כולל להכניס אותם לאף ולהוציא מהעין.

    אני מסכים שאולי הפרסום של הפריצה לא חוקי, אבל מה לעשות, זכותי לעשות עם קונסולתי מה שאני רוצה - וכך גם זכותם של אחרים.
    הוא לא הפיץ משחק פרוץ עם הפריצה - רק קוד.
    "בא לכם לעשות עם הפלייסט' שלכם מה שעשיתי? קחו, תהנו".

    זה משתווה לחולה שמלמד אנשים איך אפשר להשיג כדורים, ע"י שיחלו וילכו לרופא ויבקשו כדורים וכו' וכו'.בכל מקרה, במלחמות יש נפגעים, אני מניח, בכל זאת העיקרון שלהם נכון.
    ושכל הילדים שרושמים שהם "נבלות מטומטמות!!!11" שישבו בבית עם המכשיר שלהם והמשחקים שאבא קנה ב450 שקל, ושיתנו להשיך לדפוק אותם.

  23. 23

    11:44 07.04.2011 | על ראש הגנב בוער הכובע על ראש הגנב בוער הכובע (אורח)

    כשאתה גונב פרה בעל החווה צריך לקנות פרה חדשה ומפסיד מזה כסף.
    כשאתה מוריד משחק מועתק ("פרוץ") אתה לא מעלים שום דבר פיזית ואתה משחק במשחק שלא היית משחק בכל מקרה כי לא התכוונת להוציא עליו שקל ואם אתה אוהב אותו אתה קונה אותו בשביל לשחק אונליין.

    לגנוב=/=פיראטיות.

  24. 24

    15:40 07.04.2011 | bhhb bhhb (אורח)

    אנונימוס צודקים אבל זה לא סיבה לעשות לסוני את הדברים האלה וחוץ מיזה אני זוכר שמתקינים את הוסי בפעם הראשונה יש רוצה של זכויות יוצרים וכאלה ואני זוכר שבאיזה סעיף אחד היה כתוב שאם תפרוץ את הסוני יתבעו אותך...(לא בטוח זה מה שאני זוכר)

  25. 25

    17:02 07.04.2011 | מיהצמי מיהצמי (אורח)

    24 - זה ל מחייב משפטית.

  26. 26

    08:39 08.04.2011 | BrB BrB (אורח)

    מסכים עם 24

  27. 27

    08:01 26.04.2011 | kratos6 kratos6

    אהה נכון, הם נלחמים בגלל שSONY ניסתה למנוע מהם לפרוץ המצאה ששיכת לה ושעבדו עלייה הרבה זמן. וגם לשחק במשחקים באופן פיראטי למרות שזה לא חוקי וזו גניבה לכל דבר.
    על איזה זכויות לעזאזל הם מדברים ????
    מה שהם עושים זו עבירה מוחלטת על החוק, למה אי אפשר פשוט לעצור את ההאקרים, ולהוציא להם צו מניעה מהשתמשות במחשב ? הם פרוצים וגונבים ! הפרת זכויות יוצרים של יוצרי המשחקים שנפרצים יום יום ושל הקונסולה של SONY !
    די נמאס מהאקרים מפגרים שחושבים שזה מה שיגרום להם להיות עשירים. וגם אם זה כן זו עבירה על החוק כמו כל דבר אחר.

  28. 28

       | פורסם ע"י