ברנון הולמס, מעצב משחק בכיר על Mass Effect 3, גילה בפורומים של Bioware שאחד מהשיפורים אליהם מכוונת המפתחת בפרק השלישי של טרילוגיית שפרד הוא אויבים במגוון צורות וגדלים רחב יותר.
"בתחילת פיתוח ME3 יצרנו פוסטר צלליות של אויבי ME2... גילינו שקשה מאוד להבדיל בין הרבה מאויבי המשחק הקודם בהסתמך על צלליות... אחד מהדברים שאנחנו מנסים לעשות עם ME3 הוא אויבים שיהיה קל הרבה יותר לזהות במבט. הצללית של הדמויות היא חלק גדול מאוד מזה, ואנשי ה-Character Art/אנימציה שלנו עשו עבודה די מדהימה".
עוד הוא גילה שהצוות ב-Bioware למד את ה-HUD של Dead Space 2 ומתכוון לשלב תובנות ממנו בתצוגת העילית של ME3, שצפוי לצאת בסוף השנה הנוכחית.
בחדשות Mass Effect אחרות, The Arrival, ה-DLC האחרון ל-Mass Effect 2, הושק היום לכל שלוש הפלטפורמות עליהן המשחק זמין, ולצידו טריילר:
תגובות
1
14:24 29.03.2011 | ! (אורח)
משחק ממש טוב
2
15:57 29.03.2011 | יואב (אורח)
Best game ever!!!
3
17:40 29.03.2011 | fr1sky
אחלה של מישחק, טריילר מחשמל !
4
19:47 29.03.2011 | אני (אורח)
לשלוש, עם זה חשמל אותך זה לא אומר שום דבר על המשחק. זה אומר שהמחשב שלך מקולקל וצריך לתקן אותו.
כי עם חשמל לא מסתכנים!
מאת שקע ותקע.
5
11:21 30.03.2011 | dark_mark_666
הDLC האחרון לא משהו אגב.
6
| פורסם ע"י