גם אם אנשי Epic בעצמם ביטלו את ה-3DS כחלשה מכדי להוות חלק מעולם משחקי מנוע Unreal, זה לא מטריד את פאבריס קוני, המפיק ביוביסופט של Splinter Cell 3DS. אתם מבינים, יש לו כבר הוכחה ביד שזה לא נכון.
"ה-3DS חזקה, ואנחנו מסוגלים להריץ את מנוע Unreal עליה... אפקט התלת-ממד לא משפיע על הביצועים בזכות המתכנתים המדהימים שלי".
אבל אולי השאלה האמיתית היא לא אם מנוע Unreal רץ על ה-3DS, אלא באילו רמות של פירוט ואפקטים מתקדמים הוא רץ עליה. טריילר ההשקה של Splinter Cell 3DS, שהוא גרסה תלת-ממדית של Splinter Cell Chaos Theory ואחד ממשחקי ההשקה של הקונסולה במערב, יכול לעזור לענות על השאלה הזאת.
תגובות
1
14:11 24.03.2011 | InterAl
לאיזה "מנוע אנריל" הם מתכוונים? לראשון אולי?
2
18:12 24.03.2011 | energyaron (אורח)
כן לראשון אולי ואני אפילו לא זוכר אותו על אייזה משחקים הוא רץ שכחתי??
3
19:12 24.03.2011 | JHB (אורח)
UNREAL TOURNAMENT,
UNREAL 2....
4
20:52 24.03.2011 | שושו השועל
נו אז מה גם ה-Ngage הריץ את ספלינטר סל... זה אומר שהוא מספיק חזק להריץ את המנוע של אנריל?
5
15:05 25.03.2011 | ל-4 (אורח)
לא כל המשחקים של ספלינטר סל הם עם מנוע אנריל.
רק המשחקים הישנים רצים על אנריל כל החדשים במנועים שונים.
6
| פורסם ע"י