למרות הערתו לאחרונה ל-Guardian, לפיה הוא היה רוצה להגיע לקהל גדול בהרבה משני מיליון רוכשי Heavy Rain, דיוויד קייג' מ-Quantic לא שוכח לשיתוף הפעולה של מי הוא חייב את המכירות המוצלחות הללו, שעל פלטפורמה אחת הכפילו את מכירות המשחק התלת-פלטפורמי הקודם של האולפן הצרפתי, Fahrenheit.
"יש לנו קשר בלעדי עם סוני.. שיתוף הפעולה בפיתוח Heavy Rain היה פנטסטי. הם האמינו בנו מהיום הראשון, תמכו בנו לאורך כל הדרך. הפרוייקט היה הימור בעבורם, ולמרות זאת הם לא אכזבו אותנו אפילו פעם אחת... אנחנו שמחים להמשיך את הקשר הזה ולהתקדם ביצירת תוכן נוסף למותג הפלייסטיישן".
Quantic Dream עובדים כיום על שני משחקים, אף אחד מהם אינו המשך ל-Heavy Rain, אבל שניהם צפויים, כמו המשחקים הקודמים של האולפן, להכיל רכיבי עלילה ובחירה משמעותיים.
Fahrenheit מכר פחות ממיליון עותקים על ה-PC, PS2 ו-Xbox
תגובות
1
20:13 23.03.2011 | nerds? (אורח)
rofl lol omg omfg lmao noob lowbob
2
20:21 23.03.2011 | כככ (אורח)
לא ידעתי שהם צרפתיים
3
20:34 23.03.2011 | yzahav (אורח)
חולני משהו ..
4
21:42 23.03.2011 | kutvn (אורח)
המשחק הזה לדעתי עדיף מHEAVY RAIN
5
22:56 23.03.2011 | ... (אורח)
אהבתי מאוד את Heavy Rain אבל גם אני אהבתי יותר את Fahrenheit (מבחינת עלילה לא משחקיות).
6
12:45 24.03.2011 | DrizziTx
עלילתית farenheit אכן היה מעניין יותר, קשה לנצח מדע בדיוני מול עלילה יותר גשמית, אבל טוב יותר ... נתון לויכוח כי זו לא בדיוק השוואה על אותו בסיס.
7
16:31 24.03.2011 | gfjg (אורח)
heavy rain היה הרבה יותר טוב
8
22:13 04.09.2011 | FAHRENHEIT (אורח)
FAHRENHEIT הוא ה"משחק". הוא המשחק הכי טוב ויפה שיש!!!
9
| פורסם ע"י