מארי דה-מארל, שתפקידה בצוות פיתוח Deus Ex: Human Revolution מוגדר כ"מעצבת גיימינג נראטיבי", מדגימה בסרטון של 8 דקות שלוש דרכים שונות לחדור למחסן שמור: קרב, התגנבות ואיתור כניסה חלופית לא מוגנת.
כש-Deus Ex המקורי יצא לפני 11 שנה סוג כזה של עיצוב שלבים\משחקיות היה חלוצי; מה שמודגם פה לא מהפכני כלל ביחס לימינו, כך שבינתיים לא ראינו מכיוון Human Revolution שום דבר שיעיד שהוא מתכוון לשכלל את הנוסחה ולא רק ליישם אותה היטב.
עם זאת, בעידן שבו הרבה מהמשחקים המוערכים ביותר הולכים לכיוון של עיצוב שלבים ליניארי מתוסרט היטב, כמו ב-Mass Effect, ב-Uncharted וב-Dead Space, טוב לראות משחק שנותן לך מעט יותר אופציות.
Deus Ex: Human Revolution יוצא באוגוסט ל-PC/Xbox360/PS3.
תגובות
1
14:52 20.03.2011 | ל-ududy (אורח)
נראה לי שזה שתיים לא שלוש...
2
14:55 20.03.2011 | (אורח)
המשחק נראה מיושן...חבל.
3
15:13 20.03.2011 | ffs (אורח)
אני כל כך שונא Blur ו-depth of field..
4
15:35 20.03.2011 | איל (אורח)
השומרםי עם הגב אליך? ממש במקרה? פשוט פתאטי.
5
15:49 20.03.2011 | lol (אורח)
איזה כיף,מראים את זה על PS3,מראה על איך המשחק יהיה (איפלו לא קרוב ל-DE2).
6
17:10 20.03.2011 | xdf (אורח)
משחק נראה מאוד יפה ומשונה
אני בטוח קונה
7
21:51 20.03.2011 | maxy16 (אורח)
למישהו יש מושג מה ההבדל בתגובות של השותף? זאת אומרת, איך התגובה השונה משפיעה על המשחק? זה נותן לי משהו שהוא הגיב לכניסה החדשה שהיא הדגימה?
8
21:57 20.03.2011 | dimsum (אורח)
רגע, אבל, אין שום דרך לעשות הריגה שקטה מאחור? זאת אומרת, לא להרביץ ואז לזרוק קדימה ככה שברור שיגלו אותך ולא לדקור כמו מטורף?
9
12:24 23.03.2011 | MUZIMUZI (אורח)
נשמע כאילו סטיבן סיגל מדובב אותו
10
| פורסם ע"י