הרשמה

SEGA Rally

Sega Rally

תארו לעצמכם אתלט. גבוה, שרירי, נראה טוב, ויש לו אפילו זינוק די מוצלח. אבל מה? בתוך החזה פועם לו לב חלש, שאף פעם לא יאפשר לו להתחרות עם הטובים בתחום.

Sega Rally הוא האתלט הזה, והלב החלש שלו הוא מנוע הנהיגה. על פני השטח הכל נראה טוב: המסלולים תלת-ממדיים, עם מנהרות, שלטים, גשרים, עליות וירידות ופני שטח שונים שעוברים מצידי ומתחת לרכב שלנו במהירות סבירה. רק שאחרי דקה של נהיגה תבחינו - המורכבות הפיזיקלית של נהיגה ברכב לא הועברה אף בקצתה לסימולציה של סגה. אחיזת כביש? פרמטר חסר משמעות. כוח צנטריפוגלי? המצאה של מדענים. התוצאה היא חוויה שטוחה להפליא שדומה יותר לריחוף בצלחת מעופפת עטופה בשדה ניטרול כוחות פיזיקליים מאשר לנהיגה ברכב שטח.

[VOD]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/070108/segarally.flv[/VOD]

חבל, כי רוב הדרוש למשחק מוצלח נמצא שם: מגוון סביר של מסלולים ורכבים ותחרות כנגד חמישה יריבים ממוחשבים. ה-AI רחוק ממבריק, ונוהג בצורה מאוד מלאכותית, אבל הוא לפחות מסוגל לתת אתגר טוב ברמת קושי גבוהה. התקדמות פותחת אליפויות חדשות ורכבים מהירים יותר, כך שלפחות בשעתיים הראשונות יש סיבה להמשיך לשחק. אבל הלב, הלב כואב... מודל הנהיגה העירום הופך את החוויה הבסיסית לכל-כך חיוורת, שלא בטוח שכדאי להתחיל.

ציון: 6.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י